Toon posts:

[alg] Automatische Reg. sleutel... *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Stel

Ik wil de instellingen van mijn processor van normal user naar power user tweaken. Dus, dan ga ik naar regedit, zoek de sleutels op en pas ze handmatig aan.
Echter, da's teveel gedoe. Ik wil een *.reg bestand waarop ik kan dubbelklikken zodat die handeling automatisch wordt uitgevoerd. (Net als een crack) Alleen, hoe maak ik zoiets?

Weten jullie raad?

Verwijderd

zet de waardes in eerste instantie handmatig in het register. daarna registry > export.
en dan kiezen voor 'Selected Branch' ipv alles.

EDIT: je krijgt dan een mooi *.reg filetje waarin de instellingen staan. Maak een tweede voor de andere instellingen....

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 21:19

Arie

One Man Army

Dit kun je heel gemakkelijk zelf opzoeken door simpelweg een REG-bestand te openen en daarin te kijken, maar goed...
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

[HKEY_BLAH\BLAH\BLAH\BLAH]
"SOMETHING"="ANYTHING"

Not trying to pretend the enemy that I am.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/regexp.jpg
8)7
misschien moet er een FAQ in stripverhaal vorm komen

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Arie schreef op 09 oktober 2002 @ 12:59:
Dit kun je heel gemakkelijk zelf opzoeken door simpelweg een REG-bestand te openen en daarin te kijken, maar goed...
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

[HKEY_BLAH\BLAH\BLAH\BLAH]
"SOMETHING"="ANYTHING"
Dit werkt wel onder win9x, maar onder XP/2000 gaat dit niet op.... daar moet je REGEDIT5 gebruiken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Guys..... _/-\o_
Pagina: 1