Megaflush 4, When!!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:23

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
hmm, we hebben megaflush 3 achter de rug en we hebben 2,931,605 blokkies gedaan!!!!

wanneer zullen we de volgende megaflush houden?? iemand goei ideeke?

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

wat mij betreft niet zo'n lange periode....
ik kon zondagnacht niet slapen van de spanning :)

Join TeamBVD!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:02

Marc H

- - Is wakker - -

Waarom meteen weer een megaflush? Gewoon een tijdje flushen en fetchen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Voor een keer is het wel leuk maar nu zorgen dat we iedere dag meedoen bovenin .

• redwing
  • Laatst online: 23:58
Inderdaad, wacht maar weer een keertje voor een paar maanden. Ik doe voorlopig alleen weer mee aan de maandag-flush iig.

[removed]

Verwijderd

Vanaf nu hou ik de maandag aan als persoonlijke flush-dag.

Ik denk dat we weer een keer voor de zomer ofzo een megaflush moeten houden.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

Ja gewoon ff rustig aan doen nu, ik ben weleens benieuwd hoe hoog we elke maandag komen als niemand spaart voor een MF!!! dat scheelt ff een berg blokkies! Zal wel eens mee kunnen vallen, ook wat betreft aantal dagen dat we andere teams gaan inhalen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik vind dat MF4 na de zomer moet plaatsvinden, ik ga misschien 6 weken op vakantie, dus das lekker sparen :)

Greetinx [eNeRGy]

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

[eNeRGy] .....hoe wil jij 6 weken zonder te kunnen fetchen blokkies sparen?? Bestaan er scrippies voor?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik had een constructie in gedachten met meerdere keyproxies :)

Greetinx [eNeRGY]

Verwijderd

Je kan je koe zo instellen dat hij elke keer wat hij kraakt weer aanvult met nieuw.
en zo dus altijd vol blijft.

• redwing
En anders een hoop buffers ophalen en importeren. Kun je een heel grote in-buffer maken.

[removed]

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Na de zomer heeft wel wat.
Dan staat die van mij 8 weken lang 24/7 te kraken en doet ie voor de rest geen flikker.

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Het is toch niet zo moeilijk om 6 weken te sparen zonder handmatig te moeten fetchen? Je moet er gewoon voor zorgen dat er bijvoorbeeld 1 keer per dag een dnetc -fetch gedaan wordt. Onder linux is dit echt gemakkelijk maar onder Windhoos moet dit toch ook niet zo moeilijk zijn? (je kan toch wel een .bat file schedulen?)

Exploder (edited 29-02-2000).]

Verwijderd

:( jammer genoeg kon ik deze flush niet meedoen dan maar de volgende keer.
(\/)zzls mensen
Teis

Verwijderd

Juist! NA de zomer! ergens eind Sept of zo, niet te snel achter elkaar die MegaFlushes, dan gaat de lol eraf! :)

Verwijderd

Wat is precies de "houdbaarheids" datum van een ge"fetched" blokje, oftewel hoelang kan ik 'm bewaren om te sparen?
thx.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ik heb ooit es gelezen 90 dagen, maar het schijnt dat de periode korter is geworden. Die $%^@# :(##@%^ eikelige FAQ-O-CRAP! van distributed geeft ook niet echt een antwoord.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
Bij de afgelopen megaflush kregen onze concurrenten het een beetje benauwd. Kunnen we het niet op de een of andere manier zo fixen dat we 3 dagen achter elkaar 1 miljoen blokjes droppen, daarmee kunnen we ze flink laten rillen >:)

• redwing
Houdbaarheid was minimaal 90 dagen, maar oude blokjes worden pas opnieuw verstuurd als alle blokjes een keertje zijn verstuurd. Bij RC5 kan het dus nog wel een tijdje duren voordat oude blokjes opnieuw worden verstuurd.

[removed]

Verwijderd

Dan moeten we voor de volgende MF (4) in ieder geval de 'groten'verdelen in groepen van 3 of 4 en dan 3 of 4 dagen na elkaar laten flushen...

• Marc H
  • Laatst online: 00:02

Marc H

- - Is wakker - -

Ik zat al aan zoiets te denken, twee dagen voor de megaflush (3). Het zal een heel georganiseer worden om het voor elkaar te krijgen, waarbij de megaflushers redelijk precies moeten bijhouden hoeveel blokjes ze hebben. En aangezien sommigen daar nogal geheimzinnig over zijn (me inclusief :))kan dat een probleem worden.

Maar daar is wel een oplossing voor te bedenken, gewoon een persoon die per email de precieze aantallen krijgt, en daarover niets bekendmaakt aan anderen.

want een keer met een paar miljoen aan de top staan is leuk, 3 dagen op nr 1 is nog veel leuker.

En misschien hebben we straks helemaal geen megaflush meer nodig om op de eerste plaats te komen :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
De aangewezen persoon om zoiets bij te houden is natuurlijk de moderator Remcow

Verwijderd

zou het ook mogelijk zijn met 3 verschillende keyservers???

Dat is misschien makkelijker...

• Chaos
  • Niet online
Ik kan met keyproxy.tcw.cx wel buffertjes afvullen tot een bepaalde hoeveelheid. Alleen kan ik geen miljoen blokjes in een dag wegkrijgen. Als we nou met alle DPC keyproxies samen iets organiseren dan moet dat wel lukken denk ik.

Verwijderd

ach ja ik dacht aan 25 mei dat is +/- 90 dagen na megaflush #3 dus mooi om je packets te dumpen voordat ze opnieuw worden uitgegeven door de keyserver

Verwijderd

Dat lijkt me eenvoudiger dan stiekem gaan doen met emails e.d.
gewoon? een aantal proxy's en dan proxy's toewijzen aan de flushers
Pagina: 1