Toon posts:

Gold Finger soms wel, en soms niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Athlon classic 700 op een K7V. Mijn probleem is het volgende. De ene keer doet mijn goldfinger het prima, maar als ik hem van de proc afhaal en er weer op doe dan doet ie het niet, dan moet ik hem weer anders in gaan stellen totdat hij het opeens weer doet. Dan komt het probleem dat ik dan bijv. op 800 Mhz draai terwijl ik op 900 wil. Als ik dan de instellingen verander zonder de GFD te verplaatsen, verschuiven op de proc, dan doet ie het soms ook opeens niet meer. Ik heb een GFD van computernerd usa. Heeft het nut om een nieuwe te kopen, of doe ik iets fout?
Wie helpt mij??

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 16:27
Mobo update..... het schijnt soms voor te komen dat ie het net wel of niet niet trekt, ik had dat toch ook met mijn mobo(altijd 1 keer rester eerst, maar die was gewoon te oud eigenlijk, maar uhm probeer het effe naar een nieuwer level te flashen, dat schijnt soms de oplossing te zijn voor dit soort problemen, het ligt dus dan niet aan je proc, die het de ene keer wel trekt en de andere keer niet, want anders zou ie bij een hoger voltage wel beter moeten opstarten vaak, maar dat was bij jou niet get geval :(

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 16:27
misschien een heel lomp idee, maar om er echt achter te komen of het nou je proc is of je mobo, moet je effe je proc met goldfinger bij kevin eventjes erin stoppen

Verwijderd

Topicstarter
ja, alleen nu kevin nog zo ver krijgen!!!

LOL
;-)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?????????

Verwijderd

zet core voltage in je bios op 1.90 en ook op je GFD

dat werkte bij mij

ik draai nu 700 @ 900, maar moet nog hoger kunnen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn core voltage op allebei op 2.05 staan, dus daar schiet ik ook niks mee op. maar ik zal het toch ff proberen.

Nog iemand anders een suggestie?
Pagina: 1