2 LCD schermen apart aansturen!

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:39

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik ben van plan om een PC in m'n auto in te bouwen :)
Nou heb ik al bijn alles (mobo,cpu,mem,HD,DVD GPS ontvanger) alleen over de videokaart heb ik nog wat twijvels.

Het is namelijk de bedoeling dat ik 2 LCD scherm aan kan sturen. Voor moet ik gewoon winamp draaien of m'n routerplanner en achter moet de kleine een film of een spel kunnen spelen.

Nou is de vraag welke videokaart dit ondersteunt :? Ik heb al via SEARCH gezocht maar daar wordt altijd gesproken over een monitor een TV aansturen en nooit over 2 LCD monitoren via RCA jacks.

Iemand enig idee welke kaart geschikt is voor dit werk :?

iRacing Profile Flickr

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Matrox!

Dit kunnen wat jij wilt, maar ff nog wat,

je kan nooit met die PC en gamen, en routeplanners draaien, je hebt dan nl. 2 invoer bronnen nodig, die de gamer ook nodig heeft

suc6

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Denk dat je daar gelijk in heb.
Maar kan ik dan wel Winanp draaien om m'n MP3's af te luisteren :?

Trouwens welek Matrox is het beste volgens jouw.

iRacing Profile Flickr

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
seninha schreef op 09 oktober 2002 @ 12:02:
Denk dat je daar gelijk in heb.
Maar kan ik dan wel Winanp draaien om m'n MP3's af te luisteren :?

Trouwens welek Matrox is het beste volgens jouw.
perhelia natuurlijk! trouwens je hoeft geen matrox te nemen, een ati of Nvidia met dual-monitor support is ook goed.

[edit]
donders, beter lezen. Ik denk niet dat er videokaarten zijn met dual RCA. iig heb ik er nog nooit een gezien.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
IK heb ook nooit een gezien met een dual RCA.
Daarom vraag ik me af of er andere manier is om dit wel voor elkaar te krijgen. Bv door een PCI kaart te gebruiken om het beeldscherm die ik voor ga gebruiken aan te sturen. Ik zeg maar wat :)

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Waar wil je die LCD schermen laten dan ;)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:32:
Waar wil je die LCD schermen laten dan ;)
Hij wil er eentje voorin bouwen en eentje achterin }:O

En het zullen wel geen 15-inchers worden...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je kan 2 aparte kaarten nemen, maar dan ga je je dood ergeren aan de monitoren dat de applicatie die jij start op de verkeerde monitor komt. Gamen en winamp moet kunnen, maar dan kan je winamp niet aansturen omdat allen toetsen door het spel gebruikt worden. De simpelste oplossing is 2 pc. Een oud traag ding voor winamp gprs enz. en een pc voor games (en dan maar hopen dat je niet vergeet de pc's uit te doen als je stilstaat >:) )

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 22:58
er zijn ook autoradio's die mp3 cd's af kunnen spelen en kunnen navigeren, dus dan heb je geen probleem met toetsen en dubbele monitoren/pc's... verder heb je ook geen problemen met geluid door geluid als je winamp aanzet en tegelijk een game aan het spelen bent. je kiest dan of winamp of pc
Pagina: 1