Ik heb geen idee hoe de nieuwere WD's het doen, maar alle oude HD's van hen die ik heb doen het nog goed
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Ik heb tot nu toe alleen maar WD gebruikt en nog nooit een bad sector meegemaakt ( hier dan ) heb ze wel gezien met bad sectoren , maar goed welke schijf heeft dat nu niet )
verders bevallen de WD's uitstekend , zijn goedkoper dan IBM en presteren toch bijna net zo snel , de 7200 rpm 2mb cache versie
verders bevallen de WD's uitstekend , zijn goedkoper dan IBM en presteren toch bijna net zo snel , de 7200 rpm 2mb cache versie
Verwijderd
Ik heb 2 1/2 jaar geleden een WD gekocht, van 8.4 GB, en op heden ben ik nog zeer tevreden.
Nooit problemen mee gehad.
Nooit problemen mee gehad.
Ik hoor er alleen maar positieve dingen over, ze zijn zeer degelijk (deze handige harrie reed langs een randje waar 'n WD-HD oplag, van werkblad zo plat op de grond gevallen, en helemaal niks mis dus met die disk).
De al wat oudere Caviar 3.2 GB in m'n server is ook een heerlijk diskje (stukken heerlijker als die Seagate Medalist 3.2 GB iig).
De al wat oudere Caviar 3.2 GB in m'n server is ook een heerlijk diskje (stukken heerlijker als die Seagate Medalist 3.2 GB iig).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
ik heb zelf de WD 20Gb 7200 Rpm u66 en ben er zeer tevreden mee moet ik zeggen, is aardig stil en snel.
Eppie
Eppie
Ik heb een WD Cavier 30GB en hij is snellllll en ik hoor hem niet en was nieteens duur 444,- bij de Mediamarkt in R'Dam.
Bevalt perfectos, hep nouw zo'n 7200rpm dingetjes durbij gezet, doet ut zeker lekkur!
niettemin, mijn Quantum en mun Seagate werke oowk perfect hoor....
niettemin, mijn Quantum en mun Seagate werke oowk perfect hoor....
I see dead pixels...
Wij krijgen niet vaak WD's met bad sectors terug. Ze hebbgen alleen het probleem, als ze als slave bij een andere HD aan hebben gehangen, dat je hem niet meer op master krijgt. En hier hebben we al wel veel klanten mee terug gehad. Dus dat werd weer opsturen.
Verwijderd
De enige WD die ik heb gehad ligt aan de kant met een aantal badsectors. Ik heb nooit een goed gevoel er bij gehad. Maar das mijn mening. Ik heb nu een Maxtor en die bevalt mij beter.
Ik heb ook alleen nog maar WD schijven gehad, en die ene bad block die zichtbaar was na een big crash was na het formateren (tja, viel niets meer aan te redden
) ook weer verdwenen. Dat was overigens een 250MB Caviar geval (jaja, uit de goede oude 486 tijd) en hij werkt nog steeds! (niet vaak meer
)
Mijn (huisige
) 4Gb schijf van bijna 4 jaar oud werkt ook nog als nieuw. De volgende HD wordt zeker weten weer een WD (ik hoop over niet al te lange tijd
).
Mijn (huisige
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
...op het werk heb ik destijds (eind '96) 43 werkstations samen mogen stellen en voor de WD Caviar gekozen (2,5GB)...en heb er nooit spijt van gehad...tot nu toe nog maar drie uitvallers gehad bij een gemiddelde werkweek van 40 uur x 48 maanden...en dat zonder regelmatig te defragmenteren
Ook de 'nieuwe' 15 gieg Caviar 7200 loopt nu al maanden geruisloos & als een zonnetje.
Helaas weet je nooit of je een 'maandag-ochtend' model te pakken hebt of een licentie-productie zoals destijds de Seagate-perikkelen.
P.S. snelheid is bij ons op het werk nooit een issue geweest (ambtenaren
)
Helaas weet je nooit of je een 'maandag-ochtend' model te pakken hebt of een licentie-productie zoals destijds de Seagate-perikkelen.
P.S. snelheid is bij ons op het werk nooit een issue geweest (ambtenaren
Youth and skill are no match for experience and treachery.
Verwijderd
ik heb hier twee liggen
raad eens zijn alle twee kapot
ze worden niet eens meer herkent op mijn bios allbij 1,2g
wat een kud dingen koop ik echt niet meer
heb zelf nooit problemmem gehad met quantum en seagate dat zijn ook de enige die ik nog koopt
raad eens zijn alle twee kapot
ze worden niet eens meer herkent op mijn bios allbij 1,2g
wat een kud dingen koop ik echt niet meer
heb zelf nooit problemmem gehad met quantum en seagate dat zijn ook de enige die ik nog koopt
toch is over algemeen wd betrouwbaarder dan welk ander merk dan ook, maar ze zijn niet de snelste en meest stille. Als ik jouw was zou ik een paar lekkere maxtortjes nemen.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Is dit echt waar? wat baal ik daar dan van zeg...Wij krijgen niet vaak WD's met bad sectors terug. Ze hebbgen alleen het probleem, als ze als slave bij een andere HD aan hebben gehangen, dat je hem niet meer op master krijgt. En hier hebben we al wel veel klanten mee terug gehad. Dus dat werd weer opsturen.
ik probeer twee drives aan de praat te krijgen hier thuis, een seagate en een WD, en die laatste doet het dus niet als master, hij wordt dan gewoon niet meer herkent!
dat wordt dan maar opnieuw windows installen
ik heb hiero een WD 20Gb 7200rpm naast mijn IBMetjes draaien en ik moet zeggen hijs net zow stil als die IBMetjes tenminste ik hoor hem er niet bovenuit.
kheb hem van cv_smiley overgekocht
maareh ik ben er tot nu toe nog steeds tevree mee, was geen slechte keus.
maareh ik ben er tot nu toe nog steeds tevree mee, was geen slechte keus.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1