Toon posts:

MSI K7T Pro stuk of voeding stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T Pro moederbord. Het probleem is dat er nu wel apparaten in de PC aangaan als ik m aanzet, maar de monitor blijft op standby en de indocatie-LED's op het MOBO laten ook niet zien wat er aan de hand is.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Verwijderd

Eerste ingeving? -> mobo brak

Voeding lijkt me sterk aangezien de andere apps wel aan gaan.

Zit de connector van de voeding wel goed op het mobo?
Was ik ook ooit vergeten.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Yep, heb ik ook gehad. De Pro is dan hoogstwaarschijnlijk stuk. Er zitten wat onderdelen in die na 1 a anderhalf jaar stuk kunnen gaan. Probeer eens of je nog garantie hebt... Er staan trouwens zat topics in de search over brakke MSI K7T Mobos met hetzelfde probleem.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

join the club idd...
ik heb nu een asus mobo gekocht. mn MSI is voor de 3e keer RMA, en gaat in de verkoop als ik nog een nieuwe krijg.

voor mij geen msi meer :r

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Papa Eend schreef op 09 oktober 2002 @ 11:47:
join the club idd...
ik heb nu een asus mobo gekocht. mn MSI is voor de 3e keer RMA, en gaat in de verkoop als ik nog een nieuwe krijg.

Helemaal mee eens!!! :r:r:r

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Papa Eend schreef op 09 oktober 2002 @ 11:47:
join the club idd...

Ikke ook brak MSI bord, en nu ook Asus.
Kreeg ik maar een RMA, heb al 2 keer gemaild naar Mycom, en krijg helemaal geen reaktie. :(

• Gem1e
Wat ik alleen nog erg jammer vind is dat er nog zoveel vragen gesteld moeten worden in de geest van, ik heb een MSI turbo en hij doet dit of dat niet, wat zou dat zijn, terwijl er inmiddels al 10tallen gedupeerden zijn die deze borden kapot hebben.
Je zou bijna voorstellen om een apparte topic bovenin de "Voor alle "M'n PC doet het niet" topics! ". met als header, "Probleem MSI K7Pro (ms6330)? "Scheelt toch weer een hoop ergenis heen en weer d8 ik, toch?

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:17:
Ik heb een MSI K7T Pro moederbord. Het probleem is dat er nu wel apparaten in de PC aangaan als ik m aanzet, maar de monitor blijft op standby en de indocatie-LED's op het MOBO laten ook niet zien wat er aan de hand is.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Als de d-leds allemaal groen zijn is er dus niets met je mobo aan de hand, als je vga kaart kapot is of er niet in zit zou je een aantal piepjes moeten horen dacht ik .
Dus vertel eens precies wat je ziet en hoort.

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

SnicK_v_r

Zero

nieuw moederbord halen

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
En wat is de reden daarvan dan?
Wat zeg je tegen de leverancier dan ?

• Gem1e
makkie schreef op 09 oktober 2002 @ 21:22:
[...]

En wat is de reden daarvan dan?
Wat zeg je tegen de leverancier dan ?
Wat zeg je dan? Heeft u voor mij a.u.b. een nieuw moederbord?!!
Je gelooft t misschien niet, maar die msi borden geven alle lichten groen, alle drives doen het, alleen de monitor geeft geen beeld en verder kun je er niks meer mee. Ja, helemaal uit elkaar slopen qua prints en prosessor en voeding, en dan weer in mekaar zetten, dan zal ie het weer een minuut of 20 doen als je mazzel hebt.
Maar ga geen 3d spel spelen, want je kunt gewoon weer opnieuw beginnen.
:(

Verwijderd

donder die msi bende gewoon weg ik heb al gemerkt dat msi zeer slaechte borden heeft we hebben er hier 20 van de 50 al in een bak liggen om terug te sturen })

• Gem1e
Ik heb hedenmiddag een RMA gekregen van de Fa MyCom, mag me bord opsturen en zij zullen het retour sturen naar MSI, en dan duimen en wachten op een nieuwe of gerepareerde. :)
Pagina: 1