Ik wil in XP gebruik maken van de hibernate mogelijkheid, maar die functie werkt dus blijkbaar niet als Winamp aanstaat. Aangezien die altijd aan staat... is hier wat aan te doen?
haalt winamp soms mp3's uit het netwerk? want laat word maar eens open staan met een doc uit het netwerk.... dat werkt ook niet, evt kun je ook die browserfunctie van winamp uitzetten
Misschien is de Winamp Agent de bottleneck? Als ik tijd heb zal ik iig even met WinAmp en Hibernation gaan testen. Verder is het wel handig om de exacte WinAmp versie even te vermelden...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
WinAmp agent... mmm net als RealPlayer, Quicktime en andere ellende kick ik die asap uit m'n tray, dus dat kan het niet zijn. Ik gebruik nog de -echte- WinAmp dus dat zal 2.80 of 2.81 zijn.
hm... winamp agent staat uit en winamp standaard aan, maar hibernaten doet ie wel... niks mis mee...
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 11:44:
WMP doet overigens hetzelfde....
Welke geluidskaart heb je? Probeer even nieuwere drivers.
En als je er geen last van hebt met andere audioformaten: gebruik je misschien een vreemd codec?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
probeer is met andere mp3 spelers en kijk of er dan nog problemen zijn
en probeer de nieuwe nimo codec pack, versie 8 alst goed is.
en probeer de nieuwe nimo codec pack, versie 8 alst goed is.
Ook alles van Windows Update binnen?Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 12:11:
Inmiddels nieuwe XP install en nog steeds hetzelfde probleem...
Met de nieuwe winamp 3 heb ik het probleem niet hij begint ook gewoon weer met afspelen op het punt waar hij gebleven is.
Pagina: 1