Advies voor mijn Home Cinema Setje...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Topicstarter
Hey luitjes,

Ik heb een 3mnd geleden een pioneer DV-350-s Dvd speler gekocht gewoonweg geweldig CD/CD-R/CD-RW/DVD/DVD-R/DVD-RW/VCD/SVCD/MP3 enz en niet te vergeten DTS en enz en enz...nou ga ik volgende week de Pioneer VXD-D511
Receiver kopen om het setje compleet te maken.Nou is mijn vraag aan jullie aangezien ik de ballen verstand hebben van hoe ik boxen kwa kwaliteit van elkaar kan onderscheiden...

Wat is de beste koop voor MAX 300 euro voor een 5.1 Setje Boxen

ik zat zelf aan een 5 boxen setje van technics te denken maar!...... jullie zijn de experts.

• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

80 Watt is je output, dus ik zou toch zeker wel 80 Watt+ boxen halen en bovendien zou ik luisteren in de elektronika zaak welke jij het mooiste vindt klinken en met welk type geluid.

Verder kan ik je niet echt adviseren alleen door te zeggen dat je misschien ook je boxen afzonderlijk moet kopen en niet zo'n standaart setje!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

Verwijderd

Als "expert" vraag ik je dan.. ga je het vooral voor muziek of voor film gebruiken ?

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Topicstarter
Ow jah nou eigenlijk gaat et me om film/en geluid ik heb de technics boxen gehoord en vond het heel mooi alleen is et zo dat ik niet goed weet waar ik op moet letten bij aanschaf van boxen...

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verder moet je aangeven wat voor soort setje je wilt
5 normale boxen en een sub (waarschijnlijk past het niet binnen je budget, maar toch)
of echt een 5.1 setje met 5 satelieten en een sub.

Misschien kun je beter eerst in wat winkels rondkijken, op internet de echte prijzen uitzoeken. Een selectie maken en dan hier posten, dan geven je medetweakers wel hun mening.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

kijk eens in de AV-policy, voor 300 euro koop je geen hifi 5.1 setje maar pc speakers. en daarover kan je een heel topic vol vinden.

"wat moet ik kopen" zonder even zelf wat uitgevogeld te hebben, is niet de bedoeling.

Ik heb het je al eens eerder vermeld, dat je gewoon zelf moet gaan kijken in een winkel of moet luisteren. er is niet een beste ofzo...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.