Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ja wist ik veel waar het precies moest heeft met windows te maken
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Dan ben jij ook zo'n user die de faq niet gelezen heeft...cool0 schreef op 09 oktober 2002 @ 10:47:
ja wist ik veel waar het precies moest heeft met windows te maken
cool0, voor iemand, die al zo een tijd op GoT meedraait, valt het me wel tegen, dat je met zo een dergelijke topic in het WOS komt. Eerder is al opgemerkt, dat deze topic in HK thuishoort.
Misschien een idee voor een moderator om alle reacties te trashen en deze naar --> HK te doen... Ik verwacht misschien wel wat grappige reacties...
Misschien een idee voor een moderator om alle reacties te trashen en deze naar --> HK te doen... Ik verwacht misschien wel wat grappige reacties...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
hij is in principe wel grappig, alleen wordt het hier niet gewardeert, omdat deze "mededeling" weinig technische achtergrond heeft!
Ok dan graag naar HK verplaatsen
Je weet wel, dat je dit soort zaken in het SM forum moet aanmelden? In ieder geval is dat reeds gebeurd, dus hoef je verder geen actie meer te ondernemen.cool0 schreef op 09 oktober 2002 @ 10:59:
Ok dan graag naar HK verplaatsen
In ieder geval wil ik je toch van harte aanbevelen om de volgende lap tekst even grondig door te nemen.
[FAQ]FAQ[/FAQ]
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()