Toon posts:

Pinnacle dc10 geluids probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pinnacle dc10 die onder windows 98 draait en een soundblaster live .
ik sluit mijn analoge camera aan op de dc10 en het geluid op mn line in van de soundblaster . nou is het probleem dat studio 7 van pinnacle steeds als ik hem opstart en ik ga naar opnemen heel leuk het opneem apparaat onder windows naar "AUX" toe zet ipv "Line in" en daar dus geen geluids signaal van krijgt . Stel ik dit naderhand zelf weer op "Line in" in dan neemt hij vlekkeloos ook het geluid mee op . nou heb ik dus het hele programma afgezocht naar die instelling . maar niets te vinden . wel over cd openen en microfoon die heb ik ook allemaal op line in gezet maar dat mocht niet baten . Ook heb ik de pinnacle site zelf geraadpleegt maar niet echt iets over dit onderwerp te vinden . weet iemand hier een oplossing voor ?

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07
kleine troost; ik heb het ook en kan het met geen mogelijkheid goed krijgen..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit probleem nog meer heeft ? en een oplossing ?

Verwijderd

Let op!!!

Hier is de oplossing... (waarschijnlijk)!

Als je begint met capturen, moet je je opnameregeling van je geluidskaart openen.
NADAT je de knop opnemen van het programma dc10 of studio 7 hebt ingedrukt, moet je bij je opnameregeling het vakje bij lijningang aanvinken.
Dit wordt telkens als je een capture stopt op een of andere manier weer terug gezet, dus elke keer herhalen bij het starten van een capture.

Ik hoop dat jullie hiermee verder kunnen.

Gegroet!

Verwijderd

sorry, ik had niet goed gelezen...

• cyco2437
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2025
studio 8 heeft dit probleem niet ;)

Better to be pissed off than pissed on .... :)

Verwijderd

geloof me, mijn studio 8 heeft het probleem ook :(

/edit: heb intussen een Creative Labs Live kaart geplaatst, is nu goed, springt nu standaard op Line-in zoals het moet ! :) /edit

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 13:59 ]

Pagina: 1