Toon posts:

OUtlook expres verbinding probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Naar lang zoeken. heb ik niet gevonden wat ik zocht

Ik heb een probleem als ik outlook express opstart en dan naar verzenden en ontvangen gaat maakt hij verbinding. Als ik daarna nogmaals dus als hij klaar is met verzenden en ontvangen nogmaals op verzenden en ontvangen druk dan verbreekt hij de verbinding. Hoe kan dit? En hoe kan ik het oplossen?

Ook heb ik dit probleem als ik verbinding maak met internet explorer en daarna pas als je al verbinding hebt naar outlook gaat(of andersom) verbreekt hij de verbinding ook al weeer

Wie helpt?

grtz

Verwijderd

Vinkje bij "ophangen nadat taken zijn voltooid" staat uit? Wat je verder nog kunt proberen is alle overbodige verbindingen bij 'externe toegang' verwijderen en tevens alle overbodige accounts binnen outlook verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
dat had ik zelf ook al aan gedacht maar dat probleem is het niet

Iemand nog meer ideen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:40:
dat had ik zelf ook al aan gedacht maar dat probleem is het niet

Iemand nog meer ideen?
Ook de overbodige verbindingen e.d. zoals vermeld in vorige post verwijderd. :? Werkt het dan nog niet?

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Er moet ook iets zijn in Windows dat - als de verbinding een tijdje niet gebruikt word dat ie 'm moet sluiten. Maar waar zat dat ook weer.... iemand? :?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Gerwin schreef op 10 oktober 2002 @ 02:23:
Er moet ook iets zijn in Windows dat - als de verbinding een tijdje niet gebruikt word dat ie 'm moet sluiten. Maar waar zat dat ook weer.... iemand? :?
Je bedoeld "autmatisch verbinding verbreken na "x" minuten" :? Dat zit toch gewoon bij de eigenschappen van de inbelverbinding?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 19:39
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:15:
Je bedoeld "autmatisch verbinding verbreken na "x" minuten" :? Dat zit toch gewoon bij de eigenschappen van de inbelverbinding?
Jah precies daaro.
Verders zit er niets in Windhoos wat de verbinding automatisch verbreekt toch?!

Verwijderd

Master__R schreef op 10 oktober 2002 @ 15:21:
[...]

Jah precies daaro.
Verders zit er niets in Windhoos wat de verbinding automatisch verbreekt toch?!
Volgens mij niet nee. Of ik moet iets over het hoofd zien :D

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Het is maar een idee.
Maar zou het niet een programma kunnen zijn zoals b.v. download-accelerator :?
Die dus een scheduler hebben, en op die manier de verbinding verbreekt.

Be Stronger Than Your Excuses

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
is de verbinding nog wel in gebruik dan? Ik bedoel, gaat er nog wel data over de lijn? Misschien is er een ander proces actief dat de vebinding open houdt.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb exact hetzelfde probleem.

windows me
outlook express 5 -> 6 er op: zelfde probleem.
stond nav2002 op maar dit is er af gegooid.

iemand een oplossing?

Verwijderd

Outlook verbreekt de verbinding na het binnen halen van email. hiervoor is een instelling onder de verbindings instellingen onder outlook, maar deze worden niet vast gehouden. na een of andere gebeurtenis zet hij de instellingen weer terug,. en verbreekt de verbinding weer.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Waarom kick je zo'n oude koe? :|

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.