Ik heb deze externe JetDirect 170x geconfigureert zoals alle andere interne JetDirect's bij onze HP Laser printers. Ik krijg er geen printje uit. Nu heb ik de handleiding doorgezocht van HP en blijkt dat je met een testknop achterop een configuration page kan laten printen. Maar dat doet tie niet. Dan zegt de handleiding dat:
Some third party printers may require the parallel mode be set to Centronics and parallel handshaking be set to NACK and BUSY before they're able to print a self-test page correctly.
Nou lijkt mij dat de JetDirect minimaal een configuration page moet kunnen afdrukken. Dus heb ik er een HP Laserjet 2200 op aangesloten en dan krijg ik netjes de configuration page.
Iemand een idee?
Some third party printers may require the parallel mode be set to Centronics and parallel handshaking be set to NACK and BUSY before they're able to print a self-test page correctly.
Nou lijkt mij dat de JetDirect minimaal een configuration page moet kunnen afdrukken. Dus heb ik er een HP Laserjet 2200 op aangesloten en dan krijg ik netjes de configuration page.
Iemand een idee?