Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Microfoon @ HD-VU meter...hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Voor mijn nieuw project heb ik iets nodig dat een HD-VU meter (wat iedereen in zijn kast heeft) activeert als ik in microfoon iets hard zeg. Of gewoon flink wat kabaal maak.

Dus de VU meter moet uitslaan als ik bijvoorbeeld hard in mijn handen klap of hard lawaai maak. Is hier een schakeling voor te bedenken? Het zal wel iets worden met een versterker IC ofzo?...

Verwijderd

HEt zal zeker wel kunnen. Je hebt ook van die poppetjes die die gaan zingen of bewegen als je in je handen klapt. Kijk eens bij de muziekwinkel. Duz niet bij de platenzaak maar echt voor muziek installaties!
Veel succes

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 10:14:
HEt zal zeker wel kunnen. Je hebt ook van die poppetjes die die gaan zingen of bewegen als je in je handen klapt. Kijk eens bij de muziekwinkel. Duz niet bij de platenzaak maar echt voor muziek installaties!
Veel succes
Ja daar hebben ze die dingen ook (ingebouwt in mengpanelen ofzo) maar ik zoek het eigenlijk zo rond de 10 euro ofzo. Het moet toch ook kunnen met een zelfgemaakte schakeling?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
zijn er niet van die standaard schakelingen voor ... van Velleman ofzo ?

Sjek hier eens: http://www.velleman.be/

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.