UT2003 Serial Multiplay

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06 20:43
bij unreal tournament 2003 heb je een vaste serial. is deze serial eenmalig te gebruiken zoals bij half-life?
kameraad van mij heeft het spel namelijk en ik vroeg me af of ik met zijn serial tegelijk met hem online kan spelen.
of heb ik daarvoor een tweede serial nodig?

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Probeer het eens zou ik zeggen.

Als het niet werkt dan zul je dat super spel toch nog moeten kopen... raar he.. een spel kopen :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:15
nee je kan niet met dezelfde key tegelijk online spelen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
het spel kopen vind ik geen probleem. alleen heb ik 2 pc's waar ik het dan allebij op wil installeren. en ik heb geen zin om zelf 2 keer ut aan te schaffen. je kan toch wel gewoon weer je serial gebruiken nadat je hem op 2 pc's hebt geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wordt die key wel gechecked als je online gaat spelen? Of heb ik heel toevallig een goede key gegenerate? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
Edit: mijn vorige email van 12.9 was niet duidelijk genoeg?
Wij doen NIET aan warez (punt).

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 09-10-2002 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Zodra je met de game online gaat wordt je key gelocked. Als iemand tegelijkertijd met dezelfde key online komt, dan wordt die geweigerd. Sim-pel.

Je kan het dus prima op 2 systemen installeren. Echter niet tegelijkertijd online.

En doe niet zo flauw man, zeg gewoon dat je een kopie van het spel hebt. Eerst heeft een kameraad het spel en een reply lager vraag je je af of je niet toevallig het spel 2 keer moet hebben om het op 2 systemen te kunnen spelen. Uh-huh...

Sowieso, als je een spel gaaf vind, wees dan een vent en betaal ervoor. Zodoende ondersteun je toch een beetje het bedrijf dat het heeft uitgebracht, ookals gaat een groot deel naar de tussenhandel. (Tip bestel online], scheelt je echt een boel geld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

Fuelke

Forza Ferrari

Voor 48 Euro koop je een extra key als je persé tegelijk online wil spelen op twee PC's met dezelfde key. Op een andere manier zal het niet gaan, tenzij je op servers gaat spelen die de key niet controlleren. Maar de master server zal geen authentication toekennen / toelaten

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 09-10-2002 11:07 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-07 20:16
Via gamespy kun je wel online spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Twistedmark schreef op 09 oktober 2002 @ 11:01:
Via gamespy kun je wel online spelen
Ik denk dat je een beetje nogal erg het punt mist :{
Hij weet ook wel hoe hij online kan spelen, het gaat hier echter of hij op twee computers met een key kan spelen (wat dus niet zo is). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Dicht: die key is voor 1 cd.

2 keys = 2 CDs kopen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.