• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 08:04

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ik ben een Medion camera aan het installeren en dat gaat allemaal goed, Windows installeert de camera gewoon en er zijn geen fouten in de installatie maar als ik dan ga kijken bij deze computer staat de camera er niet bij al verwisselbaar station ofzo.
Ik heb de drivers al div keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat wil niks helpen.

Ik draai Windows 98 eerste editie.

Iemand?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet denken dat ik je dom vind ofzo, maar voor de zekerheid: heb je de camera op je PC aangesloten, de camera aangezet en TOEN gekeken of je em kon benaderen vanuit explorer?

I reject your reality, and substitute my own.

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 08:04

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ja dat heb ik geprobeerd, op verschillende manieren zelfs, het is een pc van een kennis van mij en er heeft daarvoor al eens een digicam op gezeten, misschien dat die voor problemen zorgt, weet iemand hoe ik al die rotzooi goed uit me register kan krijgen?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn 4 Mpixel medion installeert alleen een twaindriver, dus je kan hem alleen benaderen als een scanner als ware (helaas werkt dat dus bij mij ook voor geen meter, ongeveer 1 van de 100 keer werkt het wel).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
die instalatiesoftware is idd een beetje brak (niet altijd de camera herkennen e.d.)
ik heb er gewoon een losse flashcardreader bijgekocht; dan word ie door windows gezien als verwisselbare schijf

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.