Is er al iets bekend over de rc5-72 proxy software + stats?

Pagina: 1
Acties:

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En dan die je als subteam kunt gebruiken. Ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje benieuwd naar ben :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

de client is in aanbouw, over de proxy heb ik zelf nog niks gelezen maar het zou ook kunnen dat dat aan mij ligt.. ;)

en sjeeeees! je doet je ondertitel wel eer aan! :P

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

waar lezen jullie dan deze informatie ? behalve dan op d.net ? 8)7

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

bigbakkus schreef op 09 oktober 2002 @ 10:27:
waar lezen jullie dan deze informatie ? behalve dan op d.net ? 8)7
Hier op GoT :P

Juist

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 18:33

CBA

een vat, een vat, een vat !

ja, ik wil de mogelijkheid van een subteam in een subteam :) zonder dat je op 't zelfde e-mail adres moet flushen ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
De prioriteit ligt bij het maken van een nieuwe client+proxy en niet bij het aanpassen van de functionaliteit !

Er zijn al clients maar die zijn alleen voor interne d.net mensen beschikbaar. Ze proberen nu de core nog net iets beter te optimaliseren. Ik probeer trouwens alvast een stukje perproxy log file te krijgen om te kijken of ppstats aangepast dient te worden.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Goed bezig, kunnen we er ons alvast op voorbereiden :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• stok
  • Niet online
stappel_ schreef op 09 oktober 2002 @ 11:02:
De prioriteit ligt bij het maken van een nieuwe client+proxy en niet bij het aanpassen van de functionaliteit !

Er zijn al clients maar die zijn alleen voor interne d.net mensen beschikbaar. Ze proberen nu de core nog net iets beter te optimaliseren. Ik probeer trouwens alvast een stukje perproxy log file te krijgen om te kijken of ppstats aangepast dient te worden.
Waarom nog op deze antieke wijze te werk gaan :?
Bij D.net weten ze toch al langer dan paar weekjes terug dat RC5-72 komen gaat? Waarom is er dan niet een pproxy die alles in een MySQL db propt oid. Ik krijg nu het idee dat ze "op het laatste moment" alles nog moeten regelen

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27

Qwerty-273

Meukposter

stokkie schreef op 09 oktober 2002 @ 11:08:
Waarom nog op deze antieke wijze te werk gaan :?
Bij D.net weten ze toch al langer dan paar weekjes terug dat RC5-72 komen gaat? Waarom is er dan niet een pproxy die alles in een MySQL db propt oid. Ik krijg nu het idee dat ze "op het laatste moment" alles nog moeten regelen
Rc5-64 had net zo goed nog op zijn minst eenhalfjaar door kunnen gaan. Dus dan heb je genoeg tijd. En het gebruik van een MySQL database is ook niet echt handig. Dan ben je weer 'verplicht' om een MySQL db te installeren. Al zou het wel wenselijk zijn om een plug-in te kunen maken die direct naar een db schrijft..

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• stok
  • Niet online
RIKZ schreef op 09 oktober 2002 @ 11:12:
[...]

Rc5-64 had net zo goed nog op zijn minst eenhalfjaar door kunnen gaan. Dus dan heb je genoeg tijd. En het gebruik van een MySQL database is ook niet echt handig. Dan ben je weer 'verplicht' om een MySQL db te installeren. Al zou het wel wenselijk zijn om een plug-in te kunen maken die direct naar een db schrijft..
Goed punt. Maar het idee van een plug-in staat me ook zeer aan ;)
Pagina: 1