Toon posts:

PS2-aanbieding voor kerstdagen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om binnen nu en een week een PS2 te kopen, maar nu vraag ik me af of ik niet beter nog een maandje kan wachten. X-box komt nu met een aktie waarbij je 2 gratis games krijgt bij de aanschaf van de console (Jet Set en Sega GT2)...

Ik ben dus bang dat als ik nu een PS2 koop, dat ik volgende week een eventuele prijsverlaging of aktie misloop... Heeft iemand hier al geruchten over gehoord of wat dan ook?

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Nou ik denk dat je er niet al te bang voor hoeft te zijn sinds er net een prijsverlaging is geweest

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01 09:47
Ben je net te laat... Afgelopen zaterdag waren ps2's maar 199,= bij de bijenkorf... Ik weet wel dat er een zaak is in amstelveen die voor 259,= de ps2 met msg2 verkoopt... Lijkt me ook een aardige deal...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Dat kun je nooit weten.. Ik kocht mijn PS2 voor de vakantie, en na de vakantie werd ie opeens 265 euro.. Heb er iig totaal geen spijt van, dan kan je wel blijven wachten tot de PS3 uitkomt..

Aan de ene kant zou het natuurlijk goed kunnen om nog meer PS2's rond de kerstperiode te verkopen, maar aan de andere kant zie ik het ook weer niet zo gauw gebeuren omdat er net een prijsverlaging is geweest..

Had je beter voor 200 euro een PS2 bij de bijenkorf kunnen halen afgelopen weekend.. Veel winkels is ie trouwens voor 250 te vinden, scheelt je ook weer...

Krijg je er geen korting op bij de FRS?

Verwijderd

Topicstarter
devv05 schreef op 09 oktober 2002 @ 09:10:
Dat kun je nooit weten.. Ik kocht mijn PS2 voor de vakantie, en na de vakantie werd ie opeens 265 euro.. Heb er iig totaal geen spijt van, dan kan je wel blijven wachten tot de PS3 uitkomt..

Aan de ene kant zou het natuurlijk goed kunnen om nog meer PS2's rond de kerstperiode te verkopen, maar aan de andere kant zie ik het ook weer niet zo gauw gebeuren omdat er net een prijsverlaging is geweest..

Had je beter voor 200 euro een PS2 bij de bijenkorf kunnen halen afgelopen weekend.. Veel winkels is ie trouwens voor 250 te vinden, scheelt je ook weer...

Krijg je er geen korting op bij de FRS?
Bijenkorf dacht ik wel aan ja, maar ik had toch nog geen geld (volgende week jarig)... Ik krijg geen korting op hardware jammer genoeg.. anders had ik bijvoorbeeld een cube voor 160 euro en een PS2/X-box voor 230 euro... Maarja, ik zit dus te twijfelen vanwege die X-box aktie..

Verwijderd

mediamarkt den haag 239 de nieuwste serie 930004 en die is echt goed
allemaal niewe software updates. en en ze hebben daar spellen vanaf 15 euro
en nieuwe titels kosten soms maar 45 euro in plaats van 68 euro

• .GoO
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 09:14:
[...]

Bijenkorf dacht ik wel aan ja, maar ik had toch nog geen geld (volgende week jarig)... Ik krijg geen korting op hardware jammer genoeg.. anders had ik bijvoorbeeld een cube voor 160 euro en een PS2/X-box voor 230 euro... Maarja, ik zit dus te twijfelen vanwege die X-box aktie..
Zo'n actie moet je je niet door laten leiden, je moet gewoon kijken wat jou de leukste console lijkt en vooral welke games op welke console jij het best vindt..

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:17

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 09:14:
[...]

waar kost de cube dan 160 E ?

This is the Way.

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

Fed-Ex

Hakuna Matata

als je toch w8 misschien kun je dan beter w88 NA kerst want uhm winkels willen liever nog wat verdienen aan die consoles en misschien droppen de prijzen na de kerst en misschien ook wel niet, als je een wilt kopen koop em dan nu gewoon boeie dan heb je maar meer uitgegeven als je het geld toch wel hebt denk aan de lol die je er mee zult hebben maakt die 20 euro dan nog wat uit

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Verwijderd

Topicstarter
HIValicious schreef op 09 oktober 2002 @ 14:56:
[...]

waar kost de cube dan 160 E ?
nergens... maar zo duur zou ie zijn als ik korting kreeg bij de FRS

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

uhm ... kunnen wij iets regelen? Dit meen ik serieus ! Mail me @ sl1pknot@home.nl

This is the Way.

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Eh... Koop em! Hijs erg goed, net als GT3 :)

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Demolition man kan je ff reageren?

<<PLZ>>

This is the Way.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

HIV: Hij krijgt juist geen korting op hardware... dus hem vragen om een regeling heeft vrij weinig zin (tenzij je geen hardware wilt natuurlijk)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ow zo ja week veel k zie daar daar 160 staan ik kwijle :9~

This is the Way.

Verwijderd

Heb hem net gekocht voor 264, kon echt niet meer w88 tot morgen :) Gelijk Gt3 erbij gehaald, errug vet, alleen een beetje weinig auto's vergeleken met gran turismo 2.

• .GoO
Ik wil Burnout 2!! :9~

Dies sinds gister te koop..
Pagina: 1