Het volgende probleem doet zich sinds een paar weken voor. Ik kon de computer altijd op standby-slaapstand zetten met het toetsenbord. Maar opeens op een vage manier krijg ik nu de foutmelding dat "het stuurprogramma van het toetsenbord" een probleem heeft en dat de computer daarom niet in de slaapstand gezet kan worden en ik een nieuwere versie van het stuurprogramma moet halen.
Nu heb ik gekeken in het config en daar werden geen problemen aangetroffen bij de stuurprogramma's "alles werkte correct" Darna heb ik dus gekeken via de update functie of er misschien een ander stuurprogramma aanwezig was, maar Microsoft melde dat ik het laatste programma al had. Met andere woorden ik ben uitgel.ld qua mogelijkheden. Het enige wat het toetsenbord wel doet is via de toets "power" de hele computer afsluiten.
Wie is dit probleem bekend ?
Specs
Athlon 1800XP
Memory 512
HD 40Gb
Video Geforce MX2 64
Labtec Toetsenbord
Windows XP (home editie)
Lite On 32-12-40
Lite On 50X
On-Board Audio, omdat SBLive 5.1 met geen mogelijkheid wordt gezien door XP
Nu heb ik gekeken in het config en daar werden geen problemen aangetroffen bij de stuurprogramma's "alles werkte correct" Darna heb ik dus gekeken via de update functie of er misschien een ander stuurprogramma aanwezig was, maar Microsoft melde dat ik het laatste programma al had. Met andere woorden ik ben uitgel.ld qua mogelijkheden. Het enige wat het toetsenbord wel doet is via de toets "power" de hele computer afsluiten.
Wie is dit probleem bekend ?
Specs
Athlon 1800XP
Memory 512
HD 40Gb
Video Geforce MX2 64
Labtec Toetsenbord
Windows XP (home editie)
Lite On 32-12-40
Lite On 50X
On-Board Audio, omdat SBLive 5.1 met geen mogelijkheid wordt gezien door XP