Juist
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Overigens wel een erg cool artikel, een compleet interview met Egbert de Graaf enzo
Kewle actie
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
urls worden wel gemeld.
Gelukkig zijn daar genoeg "aanwijzingen" te vinden voor de mensen om vervolgens hier terecht te komen. Toch?
Krypt was me voor
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 11:15 . Reden: Typo: doed != goed ]
Jammer is alleen dat WDO nu zo outdated is. Ik kan me voorstellen dat mensen daar nog van terug schrikken. Het meeste gebeurd nu eigenlijk op GoT zelf
Wat let iedereen om artikelen te schrijven ?KoW schreef op 09 oktober 2002 @ 09:23:
Ik hoop wel dt iedereen voorbereidingen heeft getroffen om die duizenden nieuwe leden op te vangen.
Jammer is alleen dat WDO nu zo outdated is. Ik kan me voorstellen dat mensen daar nog van terug schrikken. Het meeste gebeurd nu eigenlijk op GoT zelf
Ik ben de enige die afgelopen maanden nog artikelen heb gepost, allemaal in het RC5/OGR gedeelte omdat ik daar aan deelneem.
Leden die aan andere projecten meedoen mogen best hun nieuws over clients/events/etc sturen hoor. (Op dit moment is er 1 submit voor S@H van Witlof, verder niets).
Jep, ik vind zelf ook dat die site wat aktiever bezocht mag worden en dat er meer gepost mag worden. Soms post ik zelf nog wel eens wat maar soms vraag ik ook mensen om wat te posten zoals Sequence met z'n Seti Subteamstats wat daar allemaal ook hoort te staan. Helaas lijkt WDO niet echt een site waar veel DPC'ers op kijken want die komen allemaal hier op het forum. Nieuwe members komen wel op WDO en vinden soms niet waar ze naar zoeken. Toch jammer.[eNeRGy] schreef op 09 oktober 2002 @ 09:32:
[...]
Wat let iedereen om artikelen te schrijven ?
Ik ben de enige die afgelopen maanden nog artikelen heb gepost, allemaal in het RC5/OGR gedeelte omdat ik daar aan deelneem.
Leden die aan andere projecten meedoen mogen best hun nieuws over clients/events/etc sturen hoor. (Op dit moment is er 1 submit voor S@H van Witlof, verder niets).
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 09:58 . Reden: net wakker ]
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 10:02 . Reden: typo's ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| MEER INFORMATIE Als u meer wilt weten over distribu- ted computing (DC), surf dan even langs deze webadressen: [URL="http://www.tweakers.net/reviews/123"]reviews: Dutch Power Cows[/URL] Helder artikel met uitleg over DC en de Cows. www.dutchpowercows.org Kies een project in het linkermenu of sluit u aan bij een van de subteams. www.distributed.net/index.html.nl Uitgebreide achtergrondinformatie over DC in het algemeen. www.fokzine.nl Nieuw- en kletsstie waar veel DC- ers uithangen |
Alleen dat laatste???
Juist
[eNeRGy] schreef op 09 oktober 2002 @ 09:32:
[...]
Wat let iedereen om artikelen te schrijven ?
Helemaal waar is dat niet [eNeRGy] want sequence en ik hebben ook enkele artikelen gepost (want meer werd er niet aangeboden). Het artikel wat Witlof gesubmit heeft (hij is ongeveer de enige die dit doet) staat reeds sinds dit weekeind op wdo. Ik denk niet dat iedereen beseft dat WDO een site is voor en door DPC-leden...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
met de altijd vette scribbly strip
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Met natuurlijk links naar het forum en dat soort dingen..
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Idd, Dutchman had nog aangegeven dat het fout was maar de journaliste heeft het gewoon laten staan
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Verwijderd
Nee, maar als ze nou gewoon verteld hadden dat het om een veelvuldig gebruikte encryptie voor betaalverkeer ging...KoW schreef op 09 oktober 2002 @ 12:06:
denk je dat ze het wel snappen als je hebt hebt over een "hexadecimale aanduiding van de juiste sleutel" dan![]()
dan zouden de mensen niks meer kopen op inetVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 12:17:
[...]
Nee, maar als ze nou gewoon verteld hadden dat het om een veelvuldig gebruikte encryptie voor betaalverkeer ging...
Juist
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Sequence schreef op 09 oktober 2002 @ 10:40:
echt koel! dutchman heeft 2,5 jaar geleden mij aan deze verslaving geholpen, volgens mij is blistimo ook al een slachtoffer en nu gaat ie heel nederland door!
Jups.. anderhalf jaar geleden inmiddels werd ik volkomen ongevraagd besmet met het DC-virus... en ja... je ziet wat er nu van me geworden is
Idd, dat mensen zo hard kunnen aftakelen in zo'n korte tijdBlistimo schreef op 09 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Jups.. anderhalf jaar geleden inmiddels werd ik volkomen ongevraagd besmet met het DC-virus... en ja... je ziet wat er nu van me geworden is
Kijk alleen maar naar de manier waarop hij de t schrijft, zegt genoeg...Blistimo schreef op 09 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Goede exposure in ieder geval!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hier!Mobster schreef op 09 oktober 2002 @ 20:29:
En waar is Dutchman! zelf?
De mensjes van de metro hebben de mensjes van tweakers.net benaderd en die hebben hen naar mij doorverwezen.Is hij benaderd? Kent ie iemand bij Metro? Hoe is dit tot stand gekomen?
Goede exposure in ieder geval!
Zekers
We spend our years as a tale that is told
Toch knap van Dutchman dat ie zoiets met iemand kan doenBlistimo schreef op 09 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Hmm, misschien is dit juist goed. Als mensen wat willen kletsen gaan ze maar lekker naar Fok!Zine en als ze echt geïnteresseerd zijn komen ze via daar of de andere links wel op GoT terecht..
Expanding the inexpandable
Dan maar de "originele" PDF......
Egbert de Graaf is Dutchman! (let op de !) o.a. de lite-mod van dit forumVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:23:
[...]
Volgens mijn info = DutchMan een poppetje dat Sander heet
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
En dan wel iedereen een team maken he.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 21:12:
Lekker stukkie, fijn om te gebruiken voor een promo-campagne van ons sub-team
Of een bij een team instappen.
Dat is het leukste voor de stats.
Verwijderd
Yep, hier ben ik al (hopelijk niet de enige....) <g>Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 09:14:
[...]
urls worden wel gemeld.
Gelukkig zijn daar genoeg "aanwijzingen" te vinden voor de mensen om vervolgens hier terecht te komen. Toch?
Krypt was me voor
LF