SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD
hmm, volgens mij kan het niet
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
als je niet uitkijkt dan mol je je scsi controller.....
lijkt mij wel grappig om een keer te proberen
maar ik denk dat je je SCSI-controller op blaast
misschien dat er een soort van controllertje tussen moet.
net als bij USB een netwerk aan leggen met SCSI
Waarom niet
maar ik denk dat je je SCSI-controller op blaast
misschien dat er een soort van controllertje tussen moet.
net als bij USB een netwerk aan leggen met SCSI
Waarom niet
Verwijderd
Dat gaat goed, je moet wel even beide kaarten op een ander SCSI address zetten !
Ik heb het gedaan met twee Adaptec SCSI controllers en daar twee schijven aangehangen. Toe Microsoft Cluster Server geinstalleerd en zowaar ik had een echte cluster opgebouwd !
Uiteraard zijn de schijven niet tegelijkertijd van beide controllers te benaderen, maar dat regeld de cluster server software !
Was een geinig experiment, kon ik mooi wat dingen testen die op onze echte cluster moesten worden uitgevoerd.
Ik heb het gedaan met twee Adaptec SCSI controllers en daar twee schijven aangehangen. Toe Microsoft Cluster Server geinstalleerd en zowaar ik had een echte cluster opgebouwd !
Uiteraard zijn de schijven niet tegelijkertijd van beide controllers te benaderen, maar dat regeld de cluster server software !
Was een geinig experiment, kon ik mooi wat dingen testen die op onze echte cluster moesten worden uitgevoerd.
Pagina: 1