Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Ik meen dat ik die error eens heb gezien in een vulnerability report op bugtraq.. Moment ff zoeken..
Hier is ie:
http://online.securityfoc...8/2002-06-16/2002-06-22/0
Gaat om 2.0.36 en er is een patch voor staat er. Alleen die heeft blijkbaar niet gewerkt
Maar lijkt dus een bug van apache te zijn..
Hier is ie:
http://online.securityfoc...8/2002-06-16/2002-06-22/0
Gaat om 2.0.36 en er is een patch voor staat er. Alleen die heeft blijkbaar niet gewerkt
Maar lijkt dus een bug van apache te zijn..
Hum die bug report is totaal anders dan wat ik krijg, want hij eet geen geheugen en geeft weldegelijk een error in de error log.
maar ik zoek wel ff verder op de apache site
maar ik zoek wel ff verder op de apache site
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Mogelijk is het je apache-versie die niet goed samewerkt met de cURL-lib. Hoedanook is cURL onder windows een beetje suckie in mijn ervaring. Wat voor mij werkte bij een probleem met lib-curl onder windows was om gewoon de commandline-client curl.exe (geloof ik) aan te roepen met system() of passthru().
Deze nog even omhoog schoppen hoog
.
Ik heb het even laten liggen en ben er vandaag weer verder meegegaan .
Het probleem valt iig te omzeilen ( voor de search users
).
Ipv dit :
( de file zou automatisch geschreven moeten worden, echter apache crasht.
Nu heb ik dit gedaan :
Oftewel de crash ligt hem in de file write header van CURL. Maar je kan wel gewoon handmatig de data opvragen en deze in een file pleuren .
Maakt dus weinig verschil behalven een crash
Ik heb het even laten liggen en ben er vandaag weer verder meegegaan .
Het probleem valt iig te omzeilen ( voor de search users
Ipv dit :
PHP:
1
2
3
4
5
| curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_BINARYTRANSFER, 1); curl_setopt ($ch, CURLOPT_FILE, $fp); curl_exec ($ch); curl_close ($ch); |
( de file zou automatisch geschreven moeten worden, echter apache crasht.
Nu heb ik dit gedaan :
PHP:
1
2
3
4
5
| curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_BINARYTRANSFER, 1); $data = curl_exec ($ch); curl_close ($ch); fwrite($fp, $data); |
Oftewel de crash ligt hem in de file write header van CURL. Maar je kan wel gewoon handmatig de data opvragen en deze in een file pleuren .
Maakt dus weinig verschil behalven een crash