[Seti] sequence.keyserver.org

Pagina: 1
Acties:

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Die queue is 2 keer kort (< 5min) off-line geweest:
- verdubbeling van het geheugen van de router
- IOS upgrade

Door een eigen stommiteit (mea culpa) werden bijna alle waiting wu's in bijna alle queues gewist ... let wel, geen results dus !! Maar wu's die stonden te wachten om te worden gedownload door users. In feite dus niet zo heel erg, het betekent alleen dat alle queues terug moeten aanvullen. Tegen dat de overgrote meerderheid dat hier leest, is alles al achter de rug >:)

Verwijderd

ik wil ff een schouderklopje uitdelen aan alle proxybeheerders en mensen die zich op 1 of andere manier inzetten voor DPC.

sjapo, het zijn toch allemaal mensen die vrijwillig geld/tijd/kennis stoppen in een zooitje ongeregeld ;)

/me is zeer trots om lid te zijn van zo'n mooi team

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04
Helemaal met Mo-Bees eens :P

Sjapo! :)

Verwijderd

ja dat mag idd wel eens gezegt worden,

Proxy beheerders van DPC bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 06:37:
ik wil ff een schouderklopje uitdelen aan alle proxybeheerders en mensen die zich op 1 of andere manier inzetten voor DPC.

sjapo, het zijn toch allemaal mensen die vrijwillig geld/tijd/kennis stoppen in een zooitje ongeregeld ;)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

/me is het eens met Mo-Bees :)

Verwijderd

/me is het helemaal met Mo-Bees eens!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ja inderdaad, helemaal mee eens. Ik ben zeer tevreden met de sequence keyserver. Hoge kwaliteit en gebruiksvriendelijk! Ga zo door! O+

Verwijderd

PoiterToi is het ook helemaal eens met voorgaande!! Zeer trots om deel uit te mogen maken van een dergelijk team!!!!

• Mikie Mike in de middag
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2025

* Mikie Mike in de middag is zeer trots om lid te zijn van zo'n mooi team
* Mikie Mike in de middag is het helemaal met Mo-Bees eens

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Hulde aan allen die DPC mogelijk maken en er voor gezorgd hebben waar we vandaag zijn. Zonder jullie toegewijde inzet waren wij nooit zo ver gekomen als we vandaag zijn. En dat mag best wel eens gezegt worden :o
Pagina: 1