... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
ik weet zeker dat vele tweakers met mij deze combi hebben staan op hun werk dan wel thuis. Dus iemand moet dit probleem eerder hebben gehad!?!
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Na veel geklooi bleek het toch een IRQ probleem te zijn. Mijn W2K effe aangepast (acpi eruit -> standaard pc erin) en nu ziet het er na uit dat mijn probleem weg is. Toch vreemd.
Kan eigenlijk niet wachten waarmee Plextor volgend jaar mee komt opdagen...
hopelijk een SCSI DVD-Burner...... Pioneer scsi is namelijk veel en veel te duur.
Kon ik trouwens w2k zo instellen dat de irq`s uit de bios werden overgenomen zonder acpi uit te zetten? had het wel ergens gelezen dat het kon (boot.ini of zo -> gathering search), maar dit werkte helaas niet bij mij. Wat mis ik nu ik ACPI heb uitgezet behalve de X in ATX?
Kan eigenlijk niet wachten waarmee Plextor volgend jaar mee komt opdagen...
hopelijk een SCSI DVD-Burner...... Pioneer scsi is namelijk veel en veel te duur.
Kon ik trouwens w2k zo instellen dat de irq`s uit de bios werden overgenomen zonder acpi uit te zetten? had het wel ergens gelezen dat het kon (boot.ini of zo -> gathering search), maar dit werkte helaas niet bij mij. Wat mis ik nu ik ACPI heb uitgezet behalve de X in ATX?