Toon posts:

nu computer kopen, of w8ten tot kerst

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he allemaal,

mijn boertje is toe aan een nieuwe computer, nu vroeg ik me af of ik hem beter nu kan kopen of toch w8ten tot kerst. en weten jullie nog wat leuke systemen (rond de 1200 euro). hij heeft al een monitor, muis + toetsenbord en speakers. hij wordt voornamelijk gebruikt voor gamen en internet,

alvast bedankt

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
Wachten tot je een ons weegt. :?

Er is altijd wel een reden om te wachten op iets nieuws.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:16:
he allemaal,

mijn boertje is toe aan een nieuwe computer, nu vroeg ik me af of ik hem beter nu kan kopen of toch w8ten tot kerst. en weten jullie nog wat leuke systemen (rond de 1200 euro). hij heeft al een monitor, muis + toetsenbord en speakers. hij wordt voornamelijk gebruikt voor gamen en internet,

alvast bedankt
Je broertje moet een nieuwe comp hebben en je vraagt je af of JIJ beter nu kan kopen of wachten :?

Wie moet er nou een computer hebben? :+

Leuk systeem? Zucht, kijk in de pricewatch en zoek wat onderdelen bij elkaar...

Je weet zelf/je broertje toch echt beter WAT voor systeem je precies zoekt..

Geen zin in zelf bouwen? Ga naar de vobis/dixons/whatever en laat je wat aansmeren. Ben je ook klaar :+

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

nou ik zou toch wel even tot kerst wachten denk ik. Er vind altijd wel een interessante prijzenslag plaats rond die tijd zodat de prijzen denk ik toch wel wat lager liggen dan normaal. Bovendien zijn tegen die tijd de nieuwe athlon xp processors wel goed te verkijgen (2700+ en 2800+) en heeft Nvidia haar nieuwe paradepaardje klaarstaan. Voor mijzelf wordt dit in ieder geval de tijd voor een mooie upgrade van mn beeldscherm en indien mn rekening voldoende geld bevat misschien wel meer :9

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:44
Als kerst te lang duurt, kun je ook een bezoek brengen aan de HCC-dagen in de Jaarbeurs van Utrecht.

Verwacht wel MEGA veel drukte en koop bij gerenomeerde bedrijven ivm nette garantie afhandeling mocht het spul niet werken.

Dit wil bij vage bedrijven nog weleens mis gaan die op de HCC staan...

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 11:08
Tja, of je wilt wachten of niet, dat moet je helemaal zelf weten.. Er komt altijd nieuwe snellere hardware uit, dus wat je eigenlijk wilt hebben wordt ook goedkoper.. Alleen je eisen zullen dus ook steeds hoger worden..

En wat een goed systeem is moet je toch zelf uitzoeken..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.