Toon posts:

[GBA]Flash2Advance Linker

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik las vandaag ergens op internet iets over de Flash2Advance Linker www.flash2advance.com.

Nu kan ik wel wat info er over vinden maar weet niet echt of ik een goede koop hieraan zou doen.

Wie heeft er ervaring met dit ding, of kan me het een en ander er over vertellen.

Ik wil eigenlijk wel weten wat ik er zoal mee kan, wat zijn de voordelen en nadelen.
Wat ik zo lees op de internetpagina ervan zijn eigenlijk standaard antwoorden zoals ze ook bij menigeen ander flasher voor de GBA staat, maar wat maakt hem nou beter, of juist slechter!!???

Hij is namelijk te koop bij www.gsmoutlet.nl voor 149 euro!!!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
149? hoe groot is die flashkaart in megabit die erbij zit

voor kleiner dan 256 mbit zou ik het niet doen...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Is maar 64Mbit maar je krijgt er wel allemaal software bij en hij is te bestellen in Nederland zonder verzendkosten, dus!!!

Verwijderd

LOL, dat is echt te duur. Die software is allemaal te downloaden. Niet doen man... Ik heb zelf een Flash Linker met 128M kaart, en dat vind ik al te weinig... :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat raden jullie aan dan, ik wil het wel graag in Nederland kopen omdat ik geen zin heb in die shit om met creditcard te gaan betalen!!!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12-2025

Ken.

\m/.([oO]).\m/

http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3908 :)

Of http://www.psxshop.nl/ent...D=208&ViewCategoryID=176&

[ Voor 0% gewijzigd door Ken. op 09-10-2002 01:23 . Reden: URL bijgevoegd.. ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:21:
Is maar 64Mbit maar je krijgt er wel allemaal software bij en hij is te bestellen in Nederland zonder verzendkosten, dus!!!
lol 64 mbit? veel spellen zijn 32mbit, maar de meeste spellen zijn nu 64 mbit, en er zijn al een paar 128 mbit spellen op de markt... dus met die 64 mbit cartridge ga je het niet redden en dan nog gaat er maar max 1 of 2 spellen op

ik heb zelf een paar maanden terug een 512 mbit flash advance linker xtreme gekocht , was ik zo'n 250 euro voor kwijt, en tegenwoordig kan je ze nog veel goedkoper krijgen... daar passen gemiddeld zo'n 10 games op

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Klote PSXshop vraagt er ook veel te veel voor. FutureMax (www.futuremax.nl) verkocht 256Mbit's voor rond de €150,-... Jammer dat ze het niet meer verkopen (problemen met Nintendo :().

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Ben blij dat ik toendertijd nog net op tijd eentje heb kunnen kopen bij futuremax. werkt geweldig maar ik zou minimaal 256mbit nemen.. een spel neemt al gouw 32 tot 65mbit in beslag, kan je er ook meerdere op zetten.

-

Verwijderd

Ik zit er ook al lang aan te denken om zon ding te kopen.
Van alle links die ik in dit topic voorbij heb zien komen is www.Gsmoutlet.nl nog steeds de goedkoopste

Flash2Advance USB 256M = € 159,-

Ik zit er erg over te twijvelen. Tis wel heel leuk natuurlijk, maar het blijft meer dan 300 gulden voor zon dingetje. lijkt me erg leuk om proggies te schrijven voor de gameboy.

Kan iemand zijn ervaringen vertellen over dit ding??

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Je kunt beter Het GBA "backup tools" topic gebruiken voor zo'n vraag (iets nieuwer en uitgebreider ;))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.