Toon posts:

Adware bij inbellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds korte tijd een (vensterloos) proggramma'tje dat automatisch wordt opgestart als ik inbel. Het programma verschijnt alleen in mijn startbalk en als je erop klikt gebeurt er niks, en ik kan op geen enkele manier informatie erover zien..

Het enige wat het doet is bij het opstarten van mijn inbelverbinding opstarten, dan staat er "checking password" en de rest van de tijd staat er alleen "Connected.". Als ik het afsluit verandert er niets aan mijn inbelverbinding..

Demo:
Afbeeldingslocatie: http://www.sweeters.net/demo.jpg

Ik ben zelf bang dat het weer een soort van adware is, maar met adaware vind hij niks meer..

Hebben meer mensen ervaring hiermee?

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 17:33

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

ziet er meer uit als een dailer

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dit heb ik pas sinds kort, en ik heb wel altijd dezelfde inbelverbinding en configuraties gehouden..

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kijk misschien even je msconfig en je opstartmenu door. Zoiets is altijd vrij simpel uit te schakelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, het probleem is opgelost. Ik heb bij msconfig (uitvoeren --> msconfig) bij opstarten "PgMonitr" uitgeschakeld. Dit is blijkbaar software genaamd "Promulgate"

Bedankt voor de hulp..

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Installeer eens Ad-Aware. http://www.lavasoft.de

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Installeer eens een leesbril:
Ik ben zelf bang dat het weer een soort van adware is, maar met adaware vind hij niks meer..
:+

leesbrillen zijn te downloaden bij iedere fatsoenlijke brillenzaak

de betaler vervuilt

Pagina: 1