Toon posts:

[js] Met formulier window.open code genereren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik ben weer eens lekker met formulieren in de weer geweest :P
Ik was het zat om steeds weer die ellenlange window.open statements in te typen, dus ik heb hier een pagina voor gemaakt. Hiernaast kun je ook een complete A-tag laten genereren, afijn, kijk maar: window.open maker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:40:
Mensen, ik ben weer eens lekker met formulieren in de weer geweest :P
Ik was het zat om steeds weer die ellenlange window.open statements in te typen, dus ik heb hier een pagina voor gemaakt. Hiernaast kun je ook een complete A-tag laten genereren, afijn, kijk maar: window.open maker.
ziet er handig uit, maar voor ons aller gebruik kun je die beter op www.codebase.nl submitten, daar is het allemaal wat makkelijker ingedeeld en ook specifiek voor dit doel :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:47:
...maar voor ons aller gebruik kun je die beter op www.codebase.nl submitten, daar is het allemaal wat makkelijker ingedeeld en ook specifiek voor dit doel :)
Codebase? de site die vindt dat ASP een taal is ;)
Sorry, ik kon het fff niet laten, no offence

Als ik wat feedback heb gehad (en ook "de-generate" knop heb), zal ik 'm wel posten...

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:06:Codebase? de site die vindt dat ASP een taal is ;)
Sorry, ik kon het fff niet laten, no offence
Beetje een flame dit (open source aanhanger :?) ASP is geen taal, maar een platform welke meerdere scripting talen ondersteund, maar laten we deze discussie maar niet gaan voeren....
Als ik wat feedback heb gehad (en ook "de-generate" knop heb), zal ik 'm wel posten...
Mooi, want dat is toch de juiste plek hiervoor :)