Oke, mijn GF2 moet gewoon vetter kunnen!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik kom echt niet verder met mijn GF2 dan 212/356, en iedereen haalt veel meer als ik en aangezien ik altijd vetter moet hebben geeft mij dit teveel onrust:P
Maar uhm, zijn er geen super vetter cooling sets voor de GF2 of moet ik zelf iets bouwen, als ik nou 220/400 uiteindelijk heb, ben ik al tevreden!!!!, Maar ik zou liever willen hebben dat ik ook het voltage zou kunne opjagen van mijn kaart, maar ik heb niet de a-open, maar de vreative, de cooler heb ik ook al extrent gevoed, maar hielp ook geen kloot :((

• Carel
Ow, wacht effe, zijn er geen nieuwere bois versies voor de GF2 ofzo, die kan ik maar nergen vinden

Verwijderd

Je kaart moet niet sneller kunnen ofsow... tegenwoordig doet iedereen maar alsof je een kaart koopt, en dat het dan zo hoort dat je een vette marge erbij krijgt, en dat je anders genaaid bent ofsow. Als je je kaart 10% kan overklokken mag je al blij wezen. Niet elke microprocessor is gelijk gebakken, misschien heb jij wel gewoon pech met je RAM chips of je core.

• Carel
Nare man... je bent een tweaker of niet, het zit mij gewoon dwars dat ik niet mijn mem snel krijg !!!!! terwijl elke mongool hem vetter kan instellen, volgens mij is het niet de warmte , maar een te laag voltage. Het beeld gaat al knipperen bij 360, vooral in d3d spellen zie ik dit snel .

• Carel
Is er niemand met een goed idee om mij g-fje goed te koelen ?????????

Verwijderd

Vloeibare stikstof? Koudijs? Diepvries?

Man zeik niet zo. Je hebt gewoon pech :(

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Misschien heb je wel gewoon een slechte sample, sommige zaken willen hem wel eens ruilen.
Maar echt niet allen memorys halen 400 hoor!

Niet op voorraad.

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nee niet alle halen 400

Die van mij 420 >:)

beat that :)

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je moet kijken wat voor mem erop zit, infeon 1e batch is goed voor 360, 2e voor 380 en tenslotte hyundai haalt vaak de 400 of meer.

Niet op voorraad.

Verwijderd

En je moet ook niet alle verhalen geloven; ik kom ook wel eens bij van die lui die denken dat hun kaartje vet overgeklokt is, dus ik kijken:

Vette pixelfoutjes, bepaalde games doen het niet, etc. "Ja maar Quake doet het wel" zeggen ze dan, die losers, maar het gaat er natuurlijk wel om dat je OVERAL en ALTIJD een stabiel systeem en foutloos beeld hebt, een leveltje Quake is echt niet voldoende om te testen of je videokaart het nog helemaal trekt.

P.S. Mijn Elsa Gladiac GF2GTS/32MB (std 200/333) draait perfect en foutloos op 220/366, maar haalt de 250/397 als je het niet zo nauw neemt met foutjes en instabiliteit... dus tja, 't is maar net hoe je test en waar je op let he...

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 13:11
Ik heb ook een gf2 van creative en die haalt dus 375, op 380 het gaat ook nog wel maar op 385 is het beeld helemaal verkracht.

Hoeveel geluk moet je hebben om die 420 dan wel niet te halen?

• Cheese_man
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Mijn Asus doet zonder extra geknutsel...220/395.

Bij de 400 komen er in 3dmark2000 kleine roze vlekjes. Volgende week komt er met de postbode een stel casefans en een 4tal heatsinkjes die op het geheugen passen van een kaart...vb GF2!!! Dan moet het lukken om in de buurt te komen!!

De heatsinkjes zijn bij de http://www.oc-shop.nl te koop.

En inderdaad niet iedere kaart heeft een lekkere marge. Als de kaart door de minimale test komt qua snelheid is ie goedgekeurd!!!

Ik hoop dat je um hoger krijgt en anders moet je het toch met deze kaart uitzingen!!

En trek je niets aan van mensen die zeuren dat je tevreden moet zijn met de standaardinstellingen...ik bedoel we behoren hier TWEAKERS te zijn...juist mensen die de zieke (maar bevredigende) neiging hebben alle computeronderdelen te maximaliseren in termen van performance en stabiliteit!!!!

Veel succes..met het hoger krijgen of het verwerken van je onbevredigde tweakerfrustraties!!!! ;)

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Ja ik ben het volledig met mijn voorganger eens. Ik heb hier een hercules prophet 2 32Mb. Ja inderdaad die hele blauwe, volgens sommige een OC wonder, nou dat valt tegen, core tot zo'n 225 en mem tot 360. Als je hem dan gaat testen met Quake / 3Dmark2000 is er niks mis mee. Maar moet je dan maar eens de Nvidia demo's als Crystal Ball gaan draaien, dat krijg je al de eerste kleine beeld fouten en rare flikkeringen. Ik vind dat de beeldkwaliteit maximaal moet zijn en als software niet meer lekker draait op een GF2 haalt een iets opgeklopte GF2 het ook niet.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 11:58 schreef nare man het volgende:
Je kaart moet niet sneller kunnen ofsow... tegenwoordig doet iedereen maar alsof je een kaart koopt, en dat het dan zo hoort dat je een vette marge erbij krijgt, en dat je anders genaaid bent ofsow. Als je je kaart 10% kan overklokken mag je al blij wezen. Niet elke microprocessor is gelijk gebakken, misschien heb jij wel gewoon pech met je RAM chips of je core.[/quote]Alles MOET sneller:)
Daarom zijn we tweakers he, om iets SNELLER te maken!! Mijn Geforce2mx loopt op 220/220:)

• Carel
Hee, cheeze man, geef mij jouw icq nummer eventjes , ik wil graag weten of die heatsinkjes wat gaan uitmaken op dat memory, en aangezien ik daar toch al een aslpha/delta cooler bestel :)????????//

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 15:31 schreef Bunny het volgende:
En je moet ook niet alle verhalen geloven; ik kom ook wel eens bij van die lui die denken dat hun kaartje vet overgeklokt is, dus ik kijken:

Vette pixelfoutjes, bepaalde games doen het niet, etc. "Ja maar Quake doet het wel" zeggen ze dan, die losers, maar het gaat er natuurlijk wel om dat je OVERAL en ALTIJD een stabiel systeem en foutloos beeld hebt, een leveltje Quake is echt niet voldoende om te testen of je videokaart het nog helemaal trekt.[/quote]Ik ben het helemaal met je eens Bunny!
Mijn GeForce-2 geheugen haalt ook de 380Mhz, maar dan moet je niet in 1600x1200x32 spelen, want dan stikt het van de "witte pixels","vreemd gekleurde textures" etc... terwijl 1280x1024x16 of 1024x768x32 geen enkel probleem geeft. Vooral bij spellen met texture compression komen al heel snel de "texture-fouten" tevoorschijn.
Ik heb hem nu op 220/366 staan, hiermee draait alles in elke resolutie zonder ook maar een enkele verdwaalde pixel. :)

PSN-id: Chrasher

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

Carel... Ik heeft geen ICQ...wel email.

Dus als je het echt wilt weten, moet je me ff een mailtje sturen, dan reply ik je wel als ik inderdaad resultaat heb behaald!!!

Mocht je dat niet willen, dan zal ik wel in deze draad mijn resultaten posten, maar verwacht niets schokkends hoor!!! 20% is al een hele marge..mischien dat ie net de 400 tot 410 regio haalt!!!!

btw...alpha en delta roelen!!!
PIII800EB@948@1,85v 15gradenC in rust..en 33 vol open!!!!!!!!

Verwijderd

Zeker allemaal geld teveel door je videokaart
lekker te overclocken.Gaat ie ook lekker snel stuk.maar ja het is maar pakweg 1000,- gulden wat je sloopt:+

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

beetje een "dooddoener" die reply van je stiffy!!

OC-en is niet schadelijk als je weet wat je doet. Je gebruikt alleen de marge boven de geteste en gegarandeerde performance bij standaard oc-en.....we hebben de boel niet in de vloeibare stikstof liggen ofzo...ZEUR!!

• Carel
Cheese man... geef je e-mail dan maar :) , Ik heb ook van die heatsinkjes besteld nu , en een golden orb, aangezien de delta/alpha niet pastte :(((((((((
Jammer dat ze niet die blue orb op voorraad hebben, maar hoe krijg ik die oude GF2 cooler los????? hij zit helemaal niet geklikt, maar geplakt op de chip

Verwijderd

Heeft niks met zeuren temaken wou alleen weten waarom jullie je video of processor
overclocken.en dan lopen tezeuren dat ie teheet woordt of het spel loopt vast of dit doet het niet enz enz enz.Ik zelf heb een gf2+voodoo5 allemaal standaart en heb geen enkel probleem.wat voor een driver ik ook gebruik.:)
Athlon 900mhz-gf2-400mb-sDram
Athlon 700mhz-voodoo5-128mb-sDram

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

stiffy ik ben blij voor je, maar als je niet van tweaken houdt, geef dan niet af op mensen die dat wel doen. Het is gewoon een hobby, net zoals mensen die hun brommer of auto tunen!!!

Mijn mailadres staan in me profile Carel!! maar goed...

arjenhooft@hotmail.com

Ik zou deze week alles moeten krijgen...maar dat zal dan wel woensdag worden!!!

Verwijderd

Ik geef ook niet af op mensen die hun video of processor tweaken wou alleen weten waarom de tweakers zo veel risico nemen. met spullen van rond de 1000,- gulden en als ie dan stuk gaat gewoon naar de winkel gaan voor garantie die in wezen vervallen is door dat ze zijn gaan overclocken.Dat is wat ik wou weten. en als ie dan stuk gaat moet je zelf het risico nemen en niet naar de winkel gaan voor garantie en dan moet je tegen je zelf zegen wat ben ik dom geweest weg geld.:)

• Carel
DE dood..........., volgens mij klopt het in je bovenkamer niet helemaal, dus als ik iets zou slopen , zou ik toffer zijn als ik geen garantie neem, maar nog en keer 1000 piek uitgeef????????, volgens mij snap jij nederland niet helemaal ofzo??????????????????????????/

Verwijderd

He dood Ga je eens om keren in je graf
en bemoei je niet met dingen die je naar eigen zeggen niet zelf probeert of doet
zoals het oc'en van een GF2

oftewel fuck off

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

here here!! >:)

Verwijderd

Wat hapen julie allemaal lekker. Heb nog nooit zoveel lol gehad.:):):):):):):):):):):):)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ja overklokken is heel slecht, moet je echt niet aan beginnen.

Die-hard Brexiteer

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

BeyondHorizon hep groot gelijk!
overclocking = BAD!

athlon 800@980
GeForce2MX @195/195

I see dead pixels...

Pagina: 1