assumption is the mother of all fuck ups
:-)
MOET je trouwens een externe antenne gebruiken? Ik heb namelijk een 16V antenne (zowel Radio als Telefoon)
MOET je trouwens een externe antenne gebruiken? Ik heb namelijk een 16V antenne (zowel Radio als Telefoon)
assumption is the mother of all fuck ups
Verwijderd
Over het algemeen wordt de mic op de linkervoorraamstijl geplaats en de speaker rechtsonder bij het kickpaneel. ( waar de voetjes van de passagier uitkomen zegmaar)
hebben ze dat ook als mensen gewoon naar je toestel bellen ? zonder carkit dus.
Verwijderd
heb je wel eens aan gedacht om je gesprekskwaliteit te verhogen doormiddel van deze code is bij het probleempje opgelost!
dit is de code: *3370#
Activeert EFR - Enchanced Full Rate. EFR zorgt voor een betere geluidskwaliteit, maar daardoor verbruikt de telefoon meet elektriciteit. U moet de accu dus vaker opladen.
gewoon inypen in standby modus!
dit is de code: *3370#
Activeert EFR - Enchanced Full Rate. EFR zorgt voor een betere geluidskwaliteit, maar daardoor verbruikt de telefoon meet elektriciteit. U moet de accu dus vaker opladen.
gewoon inypen in standby modus!
Verwijderd
Over de galm: ik heb zelf de mic aan het dak bij de binnespiegel geplaatst en de speaker links van mijn koppeling. Ik heb zelf geen last hiervan (ook 8310 carkit, original Nokia) maar over de antenne. Ik heb zelf een externte antenne gekocht die je makkelijk rechtsboven aan de ruit kan plakken (+- 10 cm lang, 1 cm breed en het snoer is makkelijk weg te werken in de deurstijl). Ding doet het perfect. Misschien dat daar de oorzaak ligt. Iemand?
Pagina: 1