garantie brakke alcatel adsl modem

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 10:48
ik heb teveel lopen rommelen met mijn alcatel adsl modem de bekende adsl tweak is dan wel ongedaan gemaakt maar er is iets mis met de routing van bepaalde poorten (zelfs zonder tweak)
kan de fabrikant/kpn erachter komen dat ik de modem heb getweakt? (bitje staat weer normaal)
en weet iemand hoe het zit met garantie van het modem?

Verwijderd

Volgens mij kunnen ze hem zo omruilen als ze zien dat ie het niet doet... geloof dat ze niet echt moeilijk doen om zo'n tweak al heb ik het idee dat het niet zo makkelijk om te ruilen meer is als vroeger.

Verwijderd

Gewoon proberen, kom je er vanzelf achter, denk niet eens dat ze de moeite nemen om ernar te kijken en 'em gewoon innemen en omwisselen!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
goh gek heh dat die modems steeds duurder worden...eerst zelf slopen en dan garantie gaan halen :/

beeeeeetje triest :/

• savale
veldmuis schreef op 08 oktober 2002 @ 22:44:
goh gek heh dat die modems steeds duurder worden...eerst zelf slopen en dan garantie gaan halen :/

beeeeeetje triest :/
ehm slopen? sorry hoor maar dit was niet eens echt slopen...tijdens een telnet sessie liep het modem vast en sindsdien zijn er enkele poorten geblokkeerd en deze krijg je op geen enkele wijze meer open...ook resetten/defaults laden ed kan niet meer volledig (geeft foutinfo terug :()

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
ze controleren dat zeer waarschijnlijk toch niet. Dat zou duurder zijn dan meteen een nieuwe geven.....proberen maar

iRacing Profiel

• savale
okee ik ga er donderdag werk van maken moet nu naar duitsland :S

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:21

Predator

Suffers from split brain

Wat heeft dit met NT te maken :?
Dit is helemaal geen netwerk probleem.

De garantie van je modem moet je regelen met je ISP of met alcatel zelf.
De termijn kan je zelf wel makkelijk vinden.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.