[MSTS] Uitbreidingspakketten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik ben aan het denken om naast de Train Simulator van MS nog een extra uitbreiding aan te schaffen. Alleen weet ik niet zo goed welke. Ik zag net op de site van Dynabyte dat ze over een paar dagen (11-10 om precies te zijn) "Trainsim Pro Trains 2" verwachten. Dat ff nagecheckt op Internet en als ik Trains-station.com moet geloven is 'ie ongeveer de beste add-on die er te verkrijgen is voor MSTS.

"ProTrain 2 proves to be yet another excellent add-on for MSTS. While Pro Train was already very good, ProTrain 2 is simply amazing!
If you are looking for a decent add-on for MSTS, go for this one. Right now it is the best add-on available!"

Iemand ervaringen met deze uitbreiding (misschien dat 'ie in buitenland al ge-released is). Verder iemand op en/of aanmerkingen over andere uitbreidingspakketten? Het liefst heb ik (natuurlijk) Nederlandse treinen/routes/e.d. erin zitten. Misschien op dat gebied iemand een goede suggestie heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Je hebt ook een uitbreiding met Nederlandse treinen.
Lijkt mij wel lachen, moet je aan user "Lighteye" vragen.
Hij had de grootste MSTS site van Nederland alleen werd te veel werk dus maar gekapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
DarkJedi schreef op 09 oktober 2002 @ 10:16:
Je hebt ook een uitbreiding met Nederlandse treinen.
Lijkt mij wel lachen, moet je aan user "Lighteye" vragen.
Hij had de grootste MSTS site van Nederland alleen werd te veel werk dus maar gekapt :)
Jup, van EasyComputing ofzo. Daarbij geld ook.... ervaringen & op -en aanmerkingen welkom. En vooral of het de koop wel waard is of het zelfde gewoon te downloaden valt op de MSTS sites en EasyComputing het simpel op een CeeDee gezet heeft.

Wat Lighteye betreft.... hij heeft meel. :P Dus das ff afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb werkelijk geen idee wat er zoal inzit :+

Houd mij nu ook totaal niet meer bezig met msts, toen ik de site nog had had ik wel goed contact met Chris Longhurst, maar voor zover ik weet doet hij niets met pro trains.

Ik weet niet wat er nu allemaal op de markt is maar vooral in het begin (toen msts net uit kwam) vond ik hem 1 van de beste trainmoddelers die erwas, bovendien al zijn (vooral nederlandse!) treinen kun je gratis downloaden.

Er zijn wel commerciële pakketten waar zijn treinen inzitten maar voorzover ik weet niet in pro trains.

Kijk anders eens op: http://www.christrains.com/entrypoint.html en wat commerciële pakketten waar zijn werk in zit: http://www.christrains.com/entrypoint.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
* Silent Thunder * :)