Ik heb nu PrePay van 02, maar sinds ik vriendin heb bel/sms ik wel wat vaker dan voorheen. Bel voor ongeveer 20 euro per maand en sms voor 10 euro per maand. is het dan slim om abo te nemen? zoja welke ? weer van O2 ? ik wil dan wel mijn nummer behouden is dat ook mogelijk? Heb wel zo'n postbank sim-kaart, maar weet dat daar ook mogelijk mee is om een abo te nemen.
Verwijderd
Je kan je postbank sim omlaten zetten in een willekeurig O2 abbonement heb ik ook gedaan met behoud van nummer. ik denk dat je even een abbonementstest moet doen bij een telefoonwinkel.
grz.
Marijn
grz.
Marijn
als je nu 30 euro per maand kwijt bent dan is het idd slim om een abbo te nemen, wat voor dat moet je zelf beslissen
Denk dat het vanaf 15 euro per maand een beetje de moeite waard begint te worden om een abo'tje te nemen.
Ik heb dezelfde belgewoonte maar neem nu ook een abo. Je kan het best kijken naar een abonnement van Dutchtone of Hi Profile van KPN. Daar zitten de smsjes vaak al voordelig bij de belbundel inbegrepen!
Ik heb dezelfde belgewoonte maar neem nu ook een abo. Je kan het best kijken naar een abonnement van Dutchtone of Hi Profile van KPN. Daar zitten de smsjes vaak al voordelig bij de belbundel inbegrepen!
check www.gsmstunter.nl eens, gratis* abbo's met 120 belminuutjes, (E20 is ongeveer 120 minuutjes, schat ik) Dus dan betaal je alleen voor het SMS-en....
*eerste jaar (daarna weer switchen)
*eerste jaar (daarna weer switchen)
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
het kan wel lang duren voor je nummer op je abo actief is..
Dit ben ik ergens hier tegen gekomen. (op Tweakers.net dus..)
Dit ben ik ergens hier tegen gekomen. (op Tweakers.net dus..)
welk netwerk gebruikt je vriending 
scheelt vaak enorm wanneer je hetzelfde netwerk hebt met belkosten,
met name bij O2, Dutchtone en Vodafone waar on-net bellen voordeliger
is als bellen naar nummers van andere providers.
[spam mode]
weet zelf (goh) dat Dutchtone een leuke aanbieding heeft voor een sim-alone.
namelijk een allin €40 voor de prijs van een allin €20 (12 * €20 korting dus) +
een leuke digitale camera
En natuurlijk gratis je nummer meenemen en alle
kosten uit één belbundel...
[spam mode off]
scheelt vaak enorm wanneer je hetzelfde netwerk hebt met belkosten,
met name bij O2, Dutchtone en Vodafone waar on-net bellen voordeliger
is als bellen naar nummers van andere providers.
[spam mode]
weet zelf (goh) dat Dutchtone een leuke aanbieding heeft voor een sim-alone.
namelijk een allin €40 voor de prijs van een allin €20 (12 * €20 korting dus) +
een leuke digitale camera
kosten uit één belbundel...
[spam mode off]
mijn vriendin heeft BEN dus als ik dat abo van 02 neem van 12,50 p/m met 500 gratis belminuuten dan heb ik daar niet zo veel aan? want dat geld alleen mar voor o2 telefoons?
yep, die 500 minuten kan je alleen gebruiken als je naar vaste of andere O2 nummers belt. Als je een simlockvrije telefoon hebt is het advies van koen zeker eentje om rekening mee te houden. Neem trouwens ook een abo dat een stuk lager ligt dan je huidige belkosten. 30 euro/maand aan prepay bellen is misschien net zoveel bellen als een abo van 20 euro/maand omdat prepay bellen duurder is.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Pagina: 1