Toon posts:

SWF file editen? of deze button klonen?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het zit zo, op de website staat een menu, in flash gemaakt, nu is het zo, dat we de fla kwijt zijn. Maar daar hebben we toch niets meer in te zoeken, ik moet bijvoorbeeld het menu nu zo veranderen dat hij bijvoorbeeld naar uitslagen.htm gaat i.p.v. verslag.htm en bijvoorbeeld een knopje bij plaats, het gaat om de volgende website :

http://zegels-danst.tk

Ik wil bij de button verslag een 4e knop zoals bij "info" en "home" hebben en op die 4e knop moet uitslagen komen te staan, en naar uitslagen.htm verwijzen.

Het is zo een eenvoudige knop, maar heb weinig ervaring met flash, misschien dat iemand anders de knop even zou willen klonen met deze informatie erin, zodat wij deze op de website kunnen vervangen.

Verder misschien nog wat tips van jullie voor andere wijzigingen op de website

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

sitechecks: nee
een ander voor je laten werken: nee
werkt je url: nee

best een discutabel topic denk :)

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:47:
[..]

Verder misschien nog wat tips van jullie voor andere wijzigingen op de website
Ja dat wel...

Waarom hier in godesnaam een flash menu??? Doe gewoon in HTML joh, makkelijker te onderhouden, meer compatible en sneller.

Als je toch zonodig je swf wilt editten: er zijn tools voor, maar ik denk dat dit eigenlijk een warez-request is aangezien het decompilen van swf files illegaal is, ook als het je eigen code is volgens mij :+

Ik geef je dus geen link :)
Maar lees mijn eerste alinea nog maar eens zorgvuldig door ;)

Verwijderd

Het is inderdaad een beetje onzinnig om in dit geval Flash te gebruiken. Je gebruikt de script- en of animatiefuncties van Flash namelijk helemaal niet niet. Je kan dus beter gewoon een plaatje (gif/jpg) gebruiken als button. Dat is idd nog makkelijker updaten ook. Flash decompilen (swf -> fla) kan inderdaad. Daarvoor moet je even op Google zoeken, maar het is voor dit ubersimpele menuutje zonde van je tijd.

Verwijderd

ik weet trouwens niet waarom je hier vraagt.. in de tijd dat je de vraag steld had je net zo goed het hele menu opnieuw kunnen maken :)

Verwijderd

ga op deze site nog maar even rondneuzen, of kijk hier even hoe je een drop down geval maakt :)

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

hebben de heren critici ook gezien dat het om een dropdown menuutje ging? :)
En niet zomaar 5 buttons naast elkaar?

(nu is dat ook retelijk eenvoudig te dhtml'en..daar niet van)

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik waszelf ook aant denken om het in zo'n html vorm te doen, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik dat in frontpage kan opzetten? doe zelf liever nl. gebruik maken van HTML buttons

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Probeer kennis te krijgen in javascripts, dan lukt je een heleboel.
Sjek: http://www.javasript.com

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
is dat niet gewoon een javascriptje dat je zo kan knippen en plakken ofzow? zo ja, kan iemand dat scriptje dan ef posten of ef een voorzetje van de button mailen naar jaromir@home.nl
Ik ben nl. een leek in die dingen, ik wil gewoon tekst kunnen bewerken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:24:
is dat niet gewoon een javascriptje dat je zo kan knippen en plakken ofzow? zo ja, kan iemand dat scriptje dan ef posten of ef een voorzetje van de button mailen naar jaromir@home.nl
Ik ben nl. een leek in die dingen, ik wil gewoon tekst kunnen bewerken.
dan ben je hier aan het verkeerde adres vrees ik :)
Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
die was uit de FAQ :)

Verwijderd

Topicstarter
Die buttons heb ik es een tijd geleden van een site gehaald, maar weet bij god niet meer waarvandaan, misschien heeft iemand ze nog?

Verwijderd

ja ik geloof dat ik ze op zolder had neergelegd,.. naast dat flash-voor-dummies-boek ...... [hint]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:05:
Die buttons heb ik es een tijd geleden van een site gehaald, maar weet bij god niet meer waarvandaan, misschien heeft iemand ze nog?
www.flashkit.com is vast wel wat te vinden maar gebruik gewoon toch (d)HTML 8)7

Verwijderd

Je zoekt de allermakkelijkste oplossing.
Maar je zal er toch zelf iets voor moeten doen..... :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Sitecheck, scriptrequest, en wat niet meer...

Zoek anders eens op Flash-dropdownmenu of DHTML dropdown menu... want er zijn er op internet genoeg te vinden. Vaak met uitgebreide handleiding van hoe je ze moet gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.