na een eindeloze zoektocht in de search en na een hoop googellen kom ik toch met een vraag waarvan ik denk dat et niet mag van de mods 
maar toch stel ik em stiekhum.
waar kan je ccfl's en lcd's verkrijgen op internet!
bij stuut en bruin e.d. heb ik nix aan, omdat het wel eruuuug ver weg is.
kheb in de search ook al gezocht op deze vraag maar krijg 400+ responses waar ik nog steeds geen antwoord in kan vinden.
zag wel een aantal inkoopacties, maar die waren alweer gesloten, dus heb ik ook eruuug weinig aan.
conrad catalogus heb ik ook al uitgepluisd zonder resultaat.
in de FAQ van GoT > Casemodding & Elektronica stond eigenlijk maar 1 interessante url in, en die mensen heb ik al gemeeld (en antwoord gehad, stel ik zo vraagje over nog).
dus wie kan mij nog nuttige adressen leveren, een url waar je online kan bestellen of een winkel in regio breda waar ze dit verkopen???
het volgende vraagje gaat over de site die ik gemeeld had vanuit de faq.
vraagje gesteld over lcd-tjes.
dit was men antwoord:
Wij kunnen momenteel leveren
de 2x20 complete kit incl bekabeling,stroom y-adapter,documentatie e.d. met backlight voor prijs 49,00 incl.verzendkosten.
Een 4x40 Kit is ook mogelijk (levertijd ca. 8 dagen)
Deze kit kost 127,50 (de 4x40 is de grootste module dus kostbaar).
Vriendelijke groet,
Start-Up IT Service
nu is de vraag , zijn dit goede prijzen???
dit was de enigste die ze ook echt online verkopen.....
ik dank u voor uw aandacht
maar toch stel ik em stiekhum.
waar kan je ccfl's en lcd's verkrijgen op internet!
bij stuut en bruin e.d. heb ik nix aan, omdat het wel eruuuug ver weg is.
kheb in de search ook al gezocht op deze vraag maar krijg 400+ responses waar ik nog steeds geen antwoord in kan vinden.
zag wel een aantal inkoopacties, maar die waren alweer gesloten, dus heb ik ook eruuug weinig aan.
conrad catalogus heb ik ook al uitgepluisd zonder resultaat.
in de FAQ van GoT > Casemodding & Elektronica stond eigenlijk maar 1 interessante url in, en die mensen heb ik al gemeeld (en antwoord gehad, stel ik zo vraagje over nog).
dus wie kan mij nog nuttige adressen leveren, een url waar je online kan bestellen of een winkel in regio breda waar ze dit verkopen???
het volgende vraagje gaat over de site die ik gemeeld had vanuit de faq.
vraagje gesteld over lcd-tjes.
dit was men antwoord:
Wij kunnen momenteel leveren
de 2x20 complete kit incl bekabeling,stroom y-adapter,documentatie e.d. met backlight voor prijs 49,00 incl.verzendkosten.
Een 4x40 Kit is ook mogelijk (levertijd ca. 8 dagen)
Deze kit kost 127,50 (de 4x40 is de grootste module dus kostbaar).
Vriendelijke groet,
Start-Up IT Service
nu is de vraag , zijn dit goede prijzen???
dit was de enigste die ze ook echt online verkopen.....
ik dank u voor uw aandacht
omdat het kan!