okay mensen, me computer begint beetje traag te wordne.. ik wil em dus beetje overklokken, zowel FSB als multiplier, ik ga mrogen me athlon 1,33 thunderbird unlucken (geen probleem), maar ik wil ook me FSB verhogen, ik heb een MSI Geforce2MX op me agp en op me pci heb ik een adaptec u2w-scsi kaart, een soundblaster live value en een 3com netwerkkaart. Me geheugen is merkloos..
oja ik heb een asus ak37Pro(a) mobo... tot hoever kan ik me FSB volgens jullie verhogen?
oja.. en me cooler, moet ik die blazend naar me koelblok zetten of blazend vanuit me koelblok (dus de lucht ui de koelblok zuigen)... bij mij staat ie zuigend vanuit de koelblok maar van andere hoor ik dat ze hem andersom hebben
Alvast Bedankt
Greetz..
Corleone4Life
oja ik heb een asus ak37Pro(a) mobo... tot hoever kan ik me FSB volgens jullie verhogen?
oja.. en me cooler, moet ik die blazend naar me koelblok zetten of blazend vanuit me koelblok (dus de lucht ui de koelblok zuigen)... bij mij staat ie zuigend vanuit de koelblok maar van andere hoor ik dat ze hem andersom hebben
Alvast Bedankt
Greetz..
Corleone4Life