Toon posts:

Waarom blijft mijn fps hetzelfde

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He gasten,

Ik heb een GF4 TI 4600 A250 van Leadtek, en spellen lopen vaag. Ik heb lage fps in games en of ik het nou hoger of lager zet, fps blijft hetzelfde, bijv. ik speel BF op 1280x1024x32 en alle kranen open en dan heb ik vaak fps rond de 20 maar als ik alle kranen uit zet en het spel draai op 640x480x16 maakt dat echt 0,000 fps verschil zo ook in andere games zoals Mohaa (sp) en Ut2003 (demo). Ik heb de 3d mark 2001 test gedaan ik haal 11500 das opzich prima voor mijn systeem (zie sig.) maar als ik alles op zijn laagst zet in die 3d mark test thaal ik ook 11500, ook daar maakt het dus geen ene reet verschil of ik iets hoger of lager zet. Ik heb uiteraard alle laatste drivers getest de 4in1 drivers en het geluid fps probleem bij bf heb ik al opgelost. Ik ben al naar de winkel met het probleem geweest de die wisten het ook niet ook 2 helpdesken gebeld en wisten het ook niet :'(. Ik heb ook agp op 4x apparture size staat goed, graphic driver staat goed, oftewijl een zeer lastige vraag wat het nou kan zijn weet iemand het????

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rem op GF4's van leadtek

Heb je al een topic over, geef die desnoods een *kick*, maar open geen nieuw topic ajb.

Dit topic is gesloten.