Toon posts:

Muismat, wie heeft ervaring met...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met de www.icemat.nl

Deze lijkt me wel flex en wil ik voornamelijk gebruiken voor games, kheb een logitech mouseman (zonder ballletje)

HEeft iemand deze mat?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22

MAZZA

Barbie is er weer!

Zou dat een beetje werken optical op zo'n transparante icemat :? Anyway ik heb geen ervaring met die matjes.. Vooral omdat ik geen 30 euro over heb voor een muismat..

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

ik gebruik zowieso al geen muismat zonder gaat nl. veel makkelijker :) (heeft optical)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Icemat black hier :)
Heerlijk glad, bijgesloten mouseskates zijn duurzaam en werken echt. Muismat slijt niet en laat zich makkelijk schoonmaken.
Deze lijkt me wel flex en wil ik voornamelijk gebruiken voor games, kheb een logitech mouseman (zonder ballletje)
De logitech dual optical werkt meestal wel op de icemat (heb zelf kunnen testen op een lan). Ik weet niet of de 'oude' logitech opticals ook werken, maar ik gok van niet.

Zelf speel ik er met een razer boomslang 2000 op (met bal is dat ;) )

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• DaProd
  • Laatst online: 27-03-2024

DaProd

Who are you?

hmmm met een razer boomslang?? Heb ik ook een weekje gehad, maar vond hem heel arelaxed, voornamelijk het feit dat ik moeite had met hem ff snel op te tillen.
Anyway, heb geen ervaring met de icemat. Is de func surface1030 niet veel geschikter? Zie review: http://www.gamersdepot.co...s/mouse_pads/func/006.htm

The bartender never get's killed

• Hahn
  • Laatst online: 22:24
DaProd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:15:
hmmm met een razer boomslang?? Heb ik ook een weekje gehad, maar vond hem heel arelaxed, voornamelijk het feit dat ik moeite had met hem ff snel op te tillen.
Anyway, heb geen ervaring met de icemat. Is de func surface1030 niet veel geschikter? Zie review: http://www.gamersdepot.co...s/mouse_pads/func/006.htm
Hij zegt dat ie een muis zonder bal heeft dus ik denk niet dat het een Razor Boomslang is ;)

The devil is in the details.

• DaProd
  • Laatst online: 27-03-2024

DaProd

Who are you?

Oeps ja soz, was als reactie op THW Arie. Beetje onduidelijk idd, 't is ook al laat :P

The bartender never get's killed

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen idee of die Icemats werken eigenlijk :)

Maar nu we het toch over mousepads hebben, heeft er iemand (goede :P) ervaringen met deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.everglide.de/img/EGGIGOPSM.jpg
EverGlide GIGANTA Optical Smoke

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

IceStorm schreef op 08 oktober 2002 @ 21:30:

Maar nu we het toch over mousepads hebben, heeft er iemand (goede :P) ervaringen met deze:

[afbeelding]
Geen ervaring qua optical performance....

Everglide hadden wel een fijn oppervlak maar ze sleten nogal snel....
Gelukkig hebben ze een tijdje terug hun productiemateriaal verbeterd en hoort ie nu niet meer zo snel te slijten.
...
Anyway, heb geen ervaring met de icemat. Is de func surface1030 niet veel geschikter?
...
Of dat je nu een func of een icemat of een steelpad neemt het maakt allemaal niet zo gek veel meer uit. Het zijn alledrie top muismatten en het is een kwestie van smaak/gevoel/compatibiliteit welke dat je kiest.
Ik heb gekozen voor de icemat vanwege het coole uiterlijk, perfecte performance en totale slijtvastheid.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:46
ik heb net een icemat black besteld... we shall see.
Wat ik uit veel reviews lees is dat je voor een optical iig geen transparante moet hebben.
* unfor heeft Logitech Dual Optical.

(edit: Post 666 }) )

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-01 11:00
heb ik nog nooit van gehoord...........

wat heb je nou aan een muismat van 30 euro??
verbeterd dat je gamingperformance nou echt zo goed?
wat is er mis met een gratis muismatje??

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 16:40
TheKHing schreef op 09 oktober 2002 @ 15:59:
heb ik nog nooit van gehoord...........

wat heb je nou aan een muismat van 30 euro??
verbeterd dat je gamingperformance nou echt zo goed?
wat is er mis met een gratis muismatje??
Zo dacht ik eerst ook totdat ik mn ratpadz binnen gekregen had en uitgeprobeerd.
Nou, dat merk je dus echt wel. Meer precisie, minder wrijving en ga zo maar door.
Heb nu een func1030 black die me nog beter bevalt dan de ratpadz.

Voor mij nooit meer van die cheapy meuk-matjes voor mn muis/pols.

Systeem Specs

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

Fed-Ex

Hakuna Matata

Waarom zou je een muismat gaan kopen als je een optical muis heb ? weg gegooid geld vind ik dat hoor

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
IceStorm schreef op 08 oktober 2002 @ 21:30:

[afbeelding]
Ik zit er aan te denken om er ook een te kopen, die muismat die ik nu heb is zo brak dat zelfs mijn Dual Optical zich er eens per week in verslikt :(

Verwijderd

muismat? Als je een (dual) optical hebt is dat lijkt me niet echt nodig...
VInd het wel mooi dat al die verf net op die plaats van mijn bureau is :D

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Everglide is sux, zowel met optical als met bal. De muismat heeft zoveel structuur dat je gewoon niet goed kan aimen, je zit namelijk altijd nog wel op een ribbeltje. Daarnaast zijn ze gewoon niet zo groot.

Voor optical zou ik echt gaan voor de icemat
Voor bal heb ik nu de sizamat en dat is echt super!

Funcpad is ook erg goed.

Verwijderd

raptorix schreef op 09 oktober 2002 @ 16:43:
Everglide is sux, zowel met optical als met bal. De muismat heeft zoveel structuur dat je gewoon niet goed kan aimen, je zit namelijk altijd nog wel op een ribbeltje. Daarnaast zijn ze gewoon niet zo groot.
Everglide sux... Ik blij dat het maar een mening is. Want ik heb al bijna een jaar een Everglide en hij werkt nog steeds perfect samen met m'n Microsoft Intellieye Explorer (optical dus ook |:( :P).
Je zou denken, optical en muismat? Ik heb reflecterend bureau oppervlak dus moet wel.

En je kan niet goed aimen met deze muismat... hhm... I think I can very well proove you wrong :)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Het is gewoon niet mogelijk om goed te aimen op een niet egaal vlak, feit is dat als je exact moet stoppen een bepaalde plek, en je zit net op een ribbeltje dat je toch doorgleid van het ribbeltje af.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb een angus.nl (oude bekende :)) muismat, maar die is versleten kwam ik laatst achter. Daarna had ik een rabobank muismat die ongeveer hetzelfde oppervlak had als die angus.nl. Erg relexte muismatten maar erg hoge slijtage. Ik heb nu een paar muismatten bij de wibra gekocht, in het begin waren ze erg stroef, maar nu zijn ze best fijn en lekker dun. Van slijtage merk ik nog niks. Ik zal nooit meer dan €2 voor een muismat uitgeven, dan pak ik liever een stukje hard plastic en maak er daar een van. (met optical is dat best fijn, maar met bal niet. Ik heb nu een logitech cordless mouseman wheel, en straks zo'n nieuwe logitech of een microsoft MET draad en zonder balletje)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb zon silicone kussen met een klein matje ervoor. Werk prima. "ze" zeggen dat het slecht is maar ik heb nergens last van. De lol van een glazen muismat zie ik niet zo?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Ik heb een everglide large attack pad en func surface 1030 en ik vind de func veruit de fijnste.
Hij heeft een minder grove structuur, hij is een stuk dunner 0.7 of 0.8 cm tegen de 1.2 cm van de large attack pad, hij is zowiezo een stuk groter dan de everglide large attack pad (giganta heb ik hem nog niet mee kunnen vergelijken, maar die zijn meen ik ongeveer even groot).
Zowel voor optical en bal zijn beide matjes erg relaxed (stuk relaxter dan je bureau iig), beide zijn gemaakt van een soort van stofafstotend materiaal (die teflon coatings onder je muis worden iig niet zo ranzig als normaal op je bureau) en ze zijn superglad.

Als ik echter NU zou moeten kiezen voor zo'n (ik noem het maar) l337 muismat, dan zou ik voor de steelpad (wel de 4s versie) of voor de func (www.func.net), steelpad staat op mijn lijstje mocht ik ooit een nieuwe willen aanschaffen :P (maar dat duurt wel weer ff), want mijn large attack pad is wel redelijk versleten nu :P en die is van staal, dus :P longlasting (so i hope)
Icemat zou ik in principe zowiezo niet kopen met een optische muis, hij kan werken, maar ik zou de gok niet wagen, al geloof ik dat de icemat black net speciaal voor optische muizen gemaakt zijn, maarja het heeft nu eenmaal de naam :)

Ik zou iig zeggen func of steelpad (zijn ongeveer even duur)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik zou niet voor een Everglide gaan. Ik heb hem nu vanaf begin februari en hij is echt bijna helemaal weggesleten. Het was eerst heerlijk soepel, maar je kan het nu bijna verglijken met schuurpapier. Gebruik hem nog wel, omdat mijn bureau reflecteert en mijn muis slaat er nooit op over. Als ik ooit nog een muismat zou willen kopen dan zou ik een Func nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz thx voor de reply's, ik zit nu te twijfelen tussen de icemat en de func....

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Sorcerer@ schreef op 09 oktober 2002 @ 18:46:
...
Icemat zou ik in principe zowiezo niet kopen met een optische muis, hij kan werken, maar ik zou de gok niet wagen, al geloof ik dat de icemat black net speciaal voor optische muizen gemaakt zijn, maarja het heeft nu eenmaal de naam :)

Ik zou iig zeggen func of steelpad (zijn ongeveer even duur)
...
Icemat black is niet echt speciaal gemaakt voor opticals...maar hij blijkt er gewoon mee te werken ;) Dual opt werkt iig....de mx serie waarschijnlijk ook wel.
Hmz thx voor de reply's, ik zit nu te twijfelen tussen de icemat en de func....
Kwestie van smaak he...allebei topmatten...welke vind je het mooist/kun je het makkelijkst aankomen/is het meest duurzaam..... ;)

Pagina: 1