Ik heb een everglide large attack pad en func surface 1030 en ik vind de func veruit de fijnste.
Hij heeft een minder grove structuur, hij is een stuk dunner 0.7 of 0.8 cm tegen de 1.2 cm van de large attack pad, hij is zowiezo een stuk groter dan de everglide large attack pad (giganta heb ik hem nog niet mee kunnen vergelijken, maar die zijn meen ik ongeveer even groot).
Zowel voor optical en bal zijn beide matjes erg relaxed (stuk relaxter dan je bureau iig), beide zijn gemaakt van een soort van stofafstotend materiaal (die teflon coatings onder je muis worden iig niet zo ranzig als normaal op je bureau) en ze zijn superglad.
Als ik echter NU zou moeten kiezen voor zo'n (ik noem het maar) l337 muismat, dan zou ik voor de steelpad (wel de 4s versie) of voor de func (
www.func.net), steelpad staat op mijn lijstje mocht ik ooit een nieuwe willen aanschaffen

(maar dat duurt wel weer ff), want mijn large attack pad is wel redelijk versleten nu

en die is van staal, dus

longlasting (so i hope)
Icemat zou ik in principe zowiezo niet kopen met een optische muis, hij kan werken, maar ik zou de gok niet wagen, al geloof ik dat de icemat black net speciaal voor optische muizen gemaakt zijn, maarja het heeft nu eenmaal de naam
Ik zou iig zeggen func of steelpad (zijn ongeveer even duur)