Toon posts:

Nog 1 laatste keer....

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze topic al geplaats maar is weggehaald door Moderator! Bedankt voor hulp trouwens maar antwoord kon ik niet vinden in je Faq...
Daarom nog een laatste poging....

Ik heb een probleem bij het video capturen... wanneer ik een video wil capturen kan ik niet bij de opties komen ( Wincoder).... Ook heb ik andere freeware Capture programma's geprobeerd die ook niet willen...

Ligt het aan de verbinding van de videocamera en de pc? zo ja hoe los ik dit op? (Ik heb aan de voorkant zo'n sleufje met videoingang svhs en gewone gele tulp) Draai op Win XP ....

Bedankt voor de hulp!

svp niet meteen topic sluiten, heb ook al gezocht tussen eerder geplaatste topics....

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Zo werkt dat niet. en lekkere topictitel |:( :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Dat hangt er ook maar helemaal vanaf welke videokaart je hebt :|

Specs aub?

http://twitter.com/randalpeelen

Verwijderd

precies eerst meer info.. en dit is niet de gang van zaken.
Als je topic onterecht dicht gaat moet je dat uitvechten met de betreffende mod ( in LA ). En dus niet zo.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17
Pollewob schreef op 08 oktober 2002 @ 20:34:
Wat heb je zelf al geprobeerd? En lees ook gelijk de rest van die Faq + TV-out Faq door, daarmee moet je ene eind kunnen komen :)
Het gaat vooral om het stukje VOOR de 'en'. :{

• Pollewob
  • Niet online
Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * nou eens goed. Daarin staat onder andere uitgelegd waar een topic en een topictitel aan moet voldoen. Dit is allemaal zo vaag, en je zal op deze manier niet echt makkelijk een antwoord krijgen. Topic gaat even dicht, als je een nieuwe tekst voor de openingspost + een goede titel hebt bedacht kan je mij die ff mailen (pollewob@tweakers.net), dan zal ik hem weer opendoen :)

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:47:
precies eerst meer info.. en dit is niet de gang van zaken.
Als je topic onterecht dicht gaat moet je dat uitvechten met de betreffende mod ( in LA ). En dus niet zo.
Niet in LA, via mail. Kijk maar bij de sticky's in LA ;)

• Pollewob
  • Niet online
Quote ipv edit :/ :Z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.