probleem met sony beamer

Pagina: 1
Acties:

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
Die beamer is een Sony VPL-VW11H 16x9 LCD projector. Het kreng heeft rode en
groene vlekken in beeld, die bij gewone scherpstelling niet zo zichtbaar
zijn, maar als je het beeld uit focus draait, komen de vlekken in focus en
blijken het hele felle streepjes te zijn. Het LCD blok is al eens vervangen,
evenals de LCD drivers, maar hij doet het nog steeds. Hij is al meerdere keren naar sony terug geweest maar die krijgen het dus ook niet gemaakt. ben het nu beu, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? die lui van sony zijn enorme kneuzen.

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

wat dacht je van een nieuwe lamp de reflektor kan verkleurt zijn dit krijg je ook op je beeld te zien

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:17

dodo79

witte dikke tonnie

PM schreef op 08 oktober 2002 @ 20:43:
evenals de LCD drivers, maar hij doet het nog steeds. Hij is al meerdere keren naar sony terug geweest maar die krijgen het dus ook niet gemaakt. ben het nu beu, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? die lui van sony zijn enorme kneuzen.
hey ff rustig aan jah! <---werk bij sony :P

ten eerste, ik hebbem niet gerepareerd (repareer ook projectoren)
we doen geen vpl vw-10/11/12ht.
het kunnen maar een paar dingen zijn.
dit zijn:
stof op je lcd's
of een van je polarisers kapoo.
wees niet bang voor een defect lcd, waar lijkt et in de verste verte niet op.

je kunt zelf es proberen of je em schoon krijgt door de lcd's en de polarisers ff door te blazen met perslucht. (niet zelf blazen, blaas je toch niet hard genoeg voor :) )
dan zou et probleem over moeten zijn

kzou zegge, succes

omdat het kan!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat is toch gewoon dat de convergentie niet meer klopt als je niet focust? Dit lijkt mij heel normaal eigenlijk. Als de convergentie niet goed is, is dat volgens mij op te lossen door hem te calibreren, en dat zouden ze bij Sony toch wel moeten kunnen.

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
er zijn al 2 keer lui van sony langsgeweest. laatste keer die lui zelf uit moeten leggen hoe ze hem weer in elkaar moesten zetten, doh! Zal dat doorblazen met perslucht proberen, tnx!

Laten we lekker link gaan doen...

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Is ws. stof en of haartjes ergens op de spiegels of de lcdpanelen. En ik zou eisen dat het gemaakt wordt, is een vreselijk duur apparaat, en hij zou gewoon 100% moeten functioneren.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
PM schreef op 09 oktober 2002 @ 10:18:
er zijn al 2 keer lui van sony langsgeweest. laatste keer die lui zelf uit moeten leggen hoe ze hem weer in elkaar moesten zetten, doh! Zal dat doorblazen met perslucht proberen, tnx!
Busje wel GOED rechtop houden, mag hem niet kantellen.. dan komt er vloeibare meuk uit, en dan heb je echt een probleem als dat op je LCD komt.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Opletten als je met perslucht werkt

De meesdte hobby-compressoren laten veel condenswater door , en dat betekent : Niet goed voor elektronica!!
Dus blazen met gedroogde lucht of een blaasbalgje
Pagina: 1