Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe gsm+abo of alleen los abonnement?

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 10:55
Ik zit met een dilemma. Ik heb op het moment een panasonic gd93 met vodafone prepaid kaartje. Ik wil een abonnement nemen, maar ik ben er nog neit helemaal uit.

2 opties:
1) Ik hou de panasonic gd93 (die al dik 2jr oud is denk ik), en neem een los abonnement. Icm bijv dat kpn abonnement bij gsmstunter.net is dat natuurlijk erg aantrekkelijk (zie het topic daarover), dan betaal ik nl voor 120min per mnd over een jaar gezien niks.
2) Ik neem een nieuwe gsm met abonnement. Ik zou dan bijv een panasonic gd67 nemen met vodafone 120 voor 23,50€/mnd (geloof ik), de gsm kost dan zo'n 80€.

Opzich ben ik wel tevreden met de gd93 (alleen de accu is erg gaar), maar over een tijdje zullen de kortingen misschien een stuk minder gaan worden, en dan betaal ik over een tijdje dus weer een stuk meer voor een nieuwe telefoon. Zoals nu bij O2. Wat denken jullie ervan?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk als je echt nog een nieuwe telefoon wil dat je dat nu moet doen.

De gsm-kortingen bestaan tot het einde van het jaar nog wel, maar dan houd het echt op. Je betaald dan dus +/- 400 euro voor een beetje gsm.

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 11:53
Is misschien een 3e optie => een nieuwe accu kopen

Ik weet alleen niet wat die dingen ongeveer kosten, maar als je een originele wil schijnt dat toch best een prijzig grapje te zijn.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Optie 2: toestelkorting. Waarom? Je krijgt meer korting op een toestel dan dat je geld terugkrijgt met een gratis abonnement.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 10:55
Yoshida schreef op 08 oktober 2002 @ 21:09:
Is misschien een 3e optie => een nieuwe accu kopen

Ik weet alleen niet wat die dingen ongeveer kosten, maar als je een originele wil schijnt dat toch best een prijzig grapje te zijn.
Die accu komt er inderdaad als ik voor het losse abonnement ga, ik heb originele panasonic accu's gezien voor zo'n 20€, en dat vind ik wel de moeite evt.
haas schreef op 08 oktober 2002 @ 22:57:
Optie 2: toestelkorting. Waarom? Je krijgt meer korting op een toestel dan dat je geld terugkrijgt met een gratis abonnement.
Mja, met die actie krijg je dus ALLES terug, 12x23,50 + 50€ aansluitkosten, en zoveel is de korting op een telefoon ook niet volgens mij.

Maar ik moet het ook een beetje zo zien, die 23,50€ per maand kan ik goed missen, en op deze manier heb ik voor relatief wenig weer een leuke nieuwe telefoon. Maarja, 12x23,50€+50€+332€, en daar kan ik tegen die tijd ook weer een leuke foon voor kopen denk ik... Moeilijk :(

Verwijderd

Gratis 120 mins bellen bij KPN.. Dan zou ik het wel weten, gewoon met het oude barrel doorgaan,a ccutje zoeken en ready are you
Pagina: 1