[XP][energie besparen]Knop voor standby zetten.*

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken zodat ik mijn scherm direct in de (zuinige) standby modus kan zetten. Nu heb ik 'm ingesteld maar de ene keer wil ik dat het langer duurt dan de andere keer. Vandaar een snelkoppeling.

Is dit mogelijk?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Onder welke Windows versie :? Zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Windows XP Prof.

Ik kan natuurlijk wel mijn monitor uitzetten maar dan komt er zo'n akelig geluid uit (soort koude start). De behuizing van mijn monitor trilt dan. Vanuit se stanby stand niet nl.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
titelfix

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Dat akelige geluid is doodnormaal. Als je monitor dat doet bij het aanzetten, doet ie dat omdat dat nodig is, niet om jou bang te maken :)

Het geluid uit je monitor is vrijwel zeker een degauss (gebruik de search/google maar als je niet weet wat het is).

Verder, bij mijn weten kun je niet een snelkoppeling naar een powersave-mode maken, je kan wel een progje zoeken/maken die dit voor je fixt en daar een snelkoppeling naar maken.

Je kan natuurlijk ook gewoon de standaardschermbeveiliging (zwart scherm) gebruiken :+

日本!🎌

• Fireman

Fireman

Topicstarter
_Thanatos_ schreef op 08 oktober 2002 @ 20:59:
Dat akelige geluid is doodnormaal. Als je monitor dat doet bij het aanzetten, doet ie dat omdat dat nodig is, niet om jou bang te maken :)

Het geluid uit je monitor is vrijwel zeker een degauss (gebruik de search/google maar als je niet weet wat het is).

Verder, bij mijn weten kun je niet een snelkoppeling naar een powersave-mode maken, je kan wel een progje zoeken/maken die dit voor je fixt en daar een snelkoppeling naar maken.

Je kan natuurlijk ook gewoon de standaardschermbeveiliging (zwart scherm) gebruiken :+
Idd degauss. dat heb ik ook in mijn o.s.d. Lijkt net of de behuizing er af donderd.

En aan scherm beveiliging heb ik nix omdat ik 'm in de stanby modus wil zetten en zo energie wil besparen. Of is het aan laten gaan een stuk duurder? Net als bij TL verlichting.

Pagina: 1