You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Combo DVD/CDRW
(jawel, die bestaan)
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
en wat voor prijs hebben die flexe dinkies?
tgaat om dit geile kastje:
tgaat om dit geile kastje:
pricewatch: AOpen DVRW2412 2,4x2,4x (Retail) bijvoorbeeld
maar mij werd nu niet echt duidelijk of deze kast wel of niet een AGP poort had of niet.
Ik lees even op de alternate site waar ze ze ook verkopen en zie dit staan:
Dit ding heeft dus een onboard video chippie en geen apart AGP slot. Je kan er wel een PCI videokaart inprikken natuurlijk.
Oh ik zie ook dat je videogeheugen shared is oftwel dat pikt hij in van je intern geheugen en kan je zelf instellen tot een maximum van 64 mb.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Uitbreidingen: PCI Slot x 2 USB poort x 4 IEEE1394 x 2 5.25" x 1 3.5" x 2 (voor 2x hardisk, of 1x harddisk en 1x floppy) Onboard Graphics: Geintegreerde SiS315 VGA chip VGA Memory cache tot 64MB met TV-out en S-Video out |
Dit ding heeft dus een onboard video chippie en geen apart AGP slot. Je kan er wel een PCI videokaart inprikken natuurlijk.
Oh ik zie ook dat je videogeheugen shared is oftwel dat pikt hij in van je intern geheugen en kan je zelf instellen tot een maximum van 64 mb.
Leeg
Er zijn ook shuttles met AGP aansluiting.
Klopt, dat is de Shuttle SS51G. En die G erachter geeft aan dat ie een AGP poort heeft.sebastius schreef op 09 oktober 2002 @ 14:48:
Er zijn ook shuttles met AGP aansluiting.
Ja maar kan je het voor frontje van die SS51G er ook afhalen? want die kleur vind ik wel zo aller lelijkst
srry voor de dubbel post maar ik vroeg me nog wat dingen af:
- Mijn geluidsachterkant ziet er het zelfde uit en volgens de PC boer zit er op mijn geluidskaart 5.1 DolbySurround, omdat de achterkant van de barebone er net zo uitziet mag ik er dan vanuitgaan dat het hetzelfde is? en dus DD5.1 ondersteund?
- Kan ik gebruik maken van de on-board LAN of moet er een apparte netwerkkaart in?
- Kan een ASUS GF4TI4400 er makkelijk in? zonder veel gemorrel?
- Hoe zit het met het warmte probleem als er dit inzit:
P4 2800MHz
ASUS GF4TI4400
512 DDR
80 GB HD
FDD Drive
DVD + CD-RW combo
- Mijn geluidsachterkant ziet er het zelfde uit en volgens de PC boer zit er op mijn geluidskaart 5.1 DolbySurround, omdat de achterkant van de barebone er net zo uitziet mag ik er dan vanuitgaan dat het hetzelfde is? en dus DD5.1 ondersteund?
- Kan ik gebruik maken van de on-board LAN of moet er een apparte netwerkkaart in?
- Kan een ASUS GF4TI4400 er makkelijk in? zonder veel gemorrel?
- Hoe zit het met het warmte probleem als er dit inzit:
P4 2800MHz
ASUS GF4TI4400
512 DDR
80 GB HD
FDD Drive
DVD + CD-RW combo
Zie ook http://shuttle.ece-it.nl (voor specs, reviews, retailers, etc.)
Antwoord op de gestelde vragen:
- De SS51G ondersteunt geen Dolby Digital
- De onboard LAN werkt perfect, je hoeft er alleen een tweede netwerkkaart bij te plaatsen als je het systeem gaat gebruiken als internetrouter bijvoorbeeld
- Ik heb deze VGA kaart er zelf in zitten werkt perfect. Een ATI Radeon9700 werkt echter ook perfect
- Niet ... systeem is zo ontwikkeld dat het werkt onder meest barre omstandigheden. Shuttle USA tech support heeft getest met P4 2.8Ghz, 1024MB CAS2 Muskhin en ATI Radeon 9700 en draaide superstabiel.
Andere kleuren frontjes zijn inderdaad beschikbaar, zie http://www.shuttleonline.com/product_mini.asp
Antwoord op de gestelde vragen:
- De onboard LAN werkt perfect, je hoeft er alleen een tweede netwerkkaart bij te plaatsen als je het systeem gaat gebruiken als internetrouter bijvoorbeeld
- Ik heb deze VGA kaart er zelf in zitten werkt perfect. Een ATI Radeon9700 werkt echter ook perfect
- Niet ... systeem is zo ontwikkeld dat het werkt onder meest barre omstandigheden. Shuttle USA tech support heeft getest met P4 2.8Ghz, 1024MB CAS2 Muskhin en ATI Radeon 9700 en draaide superstabiel.
Andere kleuren frontjes zijn inderdaad beschikbaar, zie http://www.shuttleonline.com/product_mini.asp
En als ik Erniemars even mag completeren: Hij ondersteund wél 5.1 surround.erniemars schreef op 14 november 2002 @ 02:52:
Zie ook http://shuttle.ece-it.nl (voor specs, reviews, retailers, etc.)
Voor de rest kan ik alleen maar verwijzen naar mijn collega Shuttler Erniemars
als je een mooier frontje wilt kan je overigens ook voor de Creative Slix gaan, dat is exact dezelfde hardware, maar dan met een sticker van Creative erop. het frontje van de Slix ziet er imho stukken mooier uit dan dat dan de SS51G. zie voor de slix: www.slixpc.com
Dit gaat niet alleen over Processors, Mobo's & Geheugen, dat wordt dus [PMG] > [OH]
deze versie had geen agp. en geen heatpipe, dus ze maken vveel herrie, ik weet het, want ik werk ermee 
klik middelste is met agp, en 533 fbs, en heatpipe lekker stil dus
klik middelste is met agp, en 533 fbs, en heatpipe lekker stil dus
Ik heb de Shuttle SB51G Barebone. Deze heeft een intel chipset en is wat sneller en nieuwer dan de SS51G met SIS chipset. Bevalt me helemaal perfect. Ik heb er ook 512 MB inzitten een een P4 2.53. Daarnaast een HP 9900 cd writer+dvd lezer combodrive. Werkt prima die combodrive, maakt alleen veel herrie als er een cd in draait. De onboard video is het net niet helemaal <understatement>. Ga nog een Ati9700Pro halen om in het AGP slot te doen en dan ben ik klaar met mijn barebone. Ik heb er trouwens een seagate barracuda in gezet als harddisk. Die zijn erg stil, mocht je dat op prijs stellen.
Pagina: 1