Betreft: nickchanges.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik heb een vraag/voorstel over nickchanges. Ik weet dat het nu eenmaal zo geregeld is maar het is gewoon een voorstel:

Zet het aantal nickchanges naar unlimited of 10 ofzo. Toen nickchanges voor het eerst konden liep het even storm maar nu valt de hoeveelheid toch wel mee? Ik denk dat dat helemaal niet veel meer werk op zal leveren dan het nu doet. Immers: veel mensen hebben een goede nick en willen die niet veranderen. Zo zijn er ook mensen die spijt hebben van een nickchange.

Als je het aantal mogelijke nickchanges nou iets opschroeft maak je veel mensen blij terwijl het voor jullie amper meer werk is toch?

En over de herkenbaarheid: de persoon kiest er zelf voor om zn nick te changen. dan is het toch niet jullie probleem dat jullie hem/haar niet kennen?

het is maar een ideetje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, we zijn geen MSN... Je kiest een nick voor de herkenbaarheid, niet om 'm per stemming te laten wijzigen ofzo... Eenmalig is eenmalig.

Een limiet lijkt me ook niets, heel misschien is een limiet als "een keer per 18 maanden" ofzo wel een idee :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je oneindig nickchanges zou hebben zou dit alleen maar tot verwarring leiden. Ik zit nu al regelmatig te kijken: "Wie is die user en hoe komt hij aan zoveel posts". Je zult altijd mensen erbij hebben die hun nick dan wekelijks wijzigen. IRL zou dit ook niet mogelijk zijn toch :).
edit:
Dat MSN had ik ook in gedachten, maar heb ik er niet eens bijgetypt. Foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 10:10
ParaDot schreef op 08 oktober 2002 @ 18:49:

....blaat....

En over de herkenbaarheid: de persoon kiest er zelf voor om zn nick te changen. dan is het toch niet jullie probleem dat jullie hem/haar niet kennen?

het is maar een ideetje :?
Ook al kiest die user ervoor dan nog vind ik het irritant hoor. De mogelijkheid om je nick 1 keer te veranderen vind ik al royaal :P Je hebt hem gekozen bij het registreren en daa had je toen maar over na moeten denken. Maar dat is mijn nederige mening :)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
ja. over dat MSN effect had ik nog niet nagedacht :D maar zou 2 keer per jaar geen optie zijn ( of 1 keer per half jaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ParaDot schreef op 08 oktober 2002 @ 19:04:
ja. over dat MSN effect had ik nog niet nagedacht :D maar zou 2 keer per jaar geen optie zijn ( of 1 keer per half jaar?)

Is dat niet hetzelfde? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 09:29
Buzzman schreef op 08 oktober 2002 @ 19:08:

[...]

Nee, want bij 2x per jaar kun je op 23 oktober en 24 oktober je nick wijzigen, en bij 1x per half jaar kan dat niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Buzzman schreef op 08 oktober 2002 @ 19:08:

[...]

Gemiddeld wel, maar in feite niet :P

2x per jaar, dan kan je hem in 1 week 2 keer veranderen, maar met 1 keer per half jaar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Persoonlijk hoeft het van mij helemaal niet. Een keer een nickchange vind ik prima, omdat je dan een beetje meer weet wat voor namen er hier zijn en wat voor eentje je eigenlijk wil, inschrijving is toch meestal ff snel. Maar regelmatig je naam wijzigen hoeft voor mij niet. Bovendien zouden de Dokters er dan een hele klus aan hebben, aangezien het aantal aanvragen toch omhoog gaat en er elke keer moet worden gekeken of de naam niet al bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik vind een keer per anderhalf jaar wel een mooie. Dan kan je na volwassener worden toch nog eens een nick veranderen... Maar ik vind de huidige regel ook wel goed. Elke 6 maanden vind ik VEEL te vaak.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
JvS schreef op 08 oktober 2002 @ 19:40:
ik vind een keer per anderhalf jaar wel een mooie. Dan kan je na volwassener worden toch nog eens een nick veranderen... Maar ik vind de huidige regel ook wel goed. Elke 6 maanden vind ik VEEL te vaak.
Mooi, dan wil ik per ... uhm eergister mun haakies weg :P :+

offtopic:
Hoe kan ik nu 4 minuten eerder als JVS posten en toch eronder staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je eens in de 18 maanden een nickchange mag aangaan vind ik op zich wel een mooie regeling, hoewel ik zelf er niet zo snel gebruik van zal maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 08 oktober 2002 @ 20:36:
offtopic:
offtopic:
Bekijk de tijden eens goed ;) JvS postte om 19:40 en jij om 20:36. Is toch wel een soort van verschil van bijna een uur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik vind het zoals het nu is wel goed.. misschien nog een optie om je nick een 2de keer te mogen veranderen MITS goed geargumenteerd. Dus bijv. je regt als pietje_jansen, na een tijdje wil je een mooiere nick. "Mr. Pink" lijkt je wel wat :+ Maar je staat er niet bij stil dat je op die manier geassosieerd wordt met een bepaalde groep mensen :P In zo'n geval lijkt het me wel reeel om hem nog 1x te mogen veranderen. En andere gevallen als bijv. user "l33t-=-g4m3-=-soldier" zn naam een 2de keer wil veranderen naar "NEO-MORPHEUS" oid omdat ie dat een coolere nick vindt dan kan het het mooi shaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, eens per 18 maanden lijkt mij ook een mooie inderdaad :)
Mijn eerste nickchange kwam al binnen de twee maanden geloof ik, maar dat was omdat mijn nick mijzelf en andere users nogal irriteerde (het was iets als Melodramatic_FoOL en dat verneukte de lay-out nogal; wel snel je eigen posts binnen een thread terugvinden trouwens :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[Airwolf] schreef op 08 oktober 2002 @ 20:36:
[...]

Mooi, dan wil ik per ... uhm eergister mun haakies weg :P :+

offtopic:
Ja, modjes zijn gewoon belangrijker en krijgen voorrang :P

1 nick change meer dan voldoende, zoals al was gezegd, het is hier geen msn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik vind de huidige regeling prima; ik kan me voorstellen dat je niet helemaal goed hebt nagedacht bij de registratie. Je hebt vervolgens de kans om dat goed te maken. Als je dan weer niet goed nadenkt over je naam dan vind ik dat gewoon dom (nofi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Ik ben niet van plan om m'n nick weer te veranderen (ik heb al 2 nickchanges gehad :X), maar ik vind een regeling van dat er een jaar of anderhalf tussen je nickchanges moet zitten wel een mooie :)
Zo kunnen mensen die bijvoorbeeld 2000 in hun naam hebben ook elk jaar up to date zijn :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben voor NU een nickchange, want ik heb overal eenzelfde nick behalve op GoT en ik heb mijn andere nickchange al verprutst :'( Plzzzzz, mag ut? :+

Nouja, een mens mag dromen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
MaRc0 schreef op 08 oktober 2002 @ 22:43:
Ik ben niet van plan om m'n nick weer te veranderen (ik heb al 2 nickchanges gehad :X), maar ik vind een regeling van dat er een jaar of anderhalf tussen je nickchanges moet zitten wel een mooie :)
Zo kunnen mensen die bijvoorbeeld 2000 in hun naam hebben ook elk jaar up to date zijn :D
Hier spreekt het ultieme voorbeeld van 'niet nadenken bij aanvragen nickchange' ;) :P

Serieus: met nadenken over je nick bedoel ik juist dat mensen moeten leren dat een jaartal erin zetten niet slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Ik vind één nickchange eigenlijk wel voldoende. Zeker omdat dat er best duidelijk bij wordt gezegd enzo.

D'r zullen zo nu en dan vast mensen zijn die hun nick zat zijn (en dan doel ik op mensen die al jaaaren een bepaalde nick hebben, en dit overal waar ze komen omzetten).

Eén per jaar cq. anderhalf jaar vinnik op zich prima, maar dan bedoeld voor bovenstaande gevallen. Ik zit niet te wachten op mensen die op de dag dat ze mogen met een change aankomen "omdat het weer mag". Je nick is geen speeltje ofzo... (niet @ GoT iig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Kan de oude nick ook in het profile gezet worden. (niet wijzigbaar voor de gebruiker uiteraard.) Ik vind het wel prettig om te weten met wie ik van doen heb. En zo'n nickchange verwart me :D

Een wijziging eens in de 18 maanden lijkt me wel handig, kunnen mensen die in hun jonge jaren een 'rare' nick gekozen en die gewijzigd hebben in die zelfde jaren ooit een betere nemen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Jaymz: op Irc, fok en wat andere fora heb ik de nick ParaDox (of Para-Dox (als die al bezet is)) maar hier heb ik er een t achter gezet en dat zou ik dan willen veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Het enige wat ik zou willen is Tum|mut naar Tum|muT veranderen en dat had ik ook in mijn nickchange request zo geplaatst, enkel is het veranderd naar Tum|mut en ik wil die drukke modjes enzo niet nog meer werk geven. :)

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:56

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Alfredt schreef op 09 oktober 2002 @ 00:54:
Kan de oude nick ook in het profile gezet worden. (niet wijzigbaar voor de gebruiker uiteraard.) Ik vind het wel prettig om te weten met wie ik van doen heb. En zo'n nickchange verwart me :D

Een wijziging eens in de 18 maanden lijkt me wel handig, kunnen mensen die in hun jonge jaren een 'rare' nick gekozen en die gewijzigd hebben in die zelfde jaren ooit een betere nemen :)
Hmja, 'vroeger' stond het nog een maand achter je ouwe nick bij een post, nu nie meer, opzich wel jammer.. "HaaZ (was: HaaZie)" enzow, verduidelijkte toch wel..
En dat t gewoon altijd in je profile nog te zien is, zou ook handig zijn.. "hè? wie's dit nou weer?" *klik* "ooooh" toch?

En 1x per 18 maand? Hm.. naja, niks op tegen eigenlijk, zolang de oude nick maar te achterhalen is eigenlijk..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een nickchange aanvragen?? (deze heb ik verzonnen in een dronken bui denk ik :? :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:01:
Waar kan ik een nickchange aanvragen?? (deze heb ik verzonnen in een dronken bui denk ik :? :'( )
Misschien eens wat faq's doorlezen?

maar ik goede bui, in SeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahetzalwel: in sm :)
Titel: {oude naam} > {nieuwe naam} en in de post ook met verzoek tot veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:58
Ik heb een ander probleem. M'n huidige nick is bewezen slecht, maar bedenk maar eens een betere (tot op heden niet gelukt ;) ).

Dus aan die nickchange mogelijkheid heb ik niet eens wat.

Doe er wat aan!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

en als we nu es met leeftijd werken ?
als je 16 word mag je changen en als je 18 word.

dan heb je t probleem van een 1337 hackersnick die je koos omdat je jong en wild was :P verholpen, en t word geen msn toestand

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 08-10 17:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Atgast schreef op 09 oktober 2002 @ 13:13:

dan heb je t probleem van een 1337 hackersnick die je koos omdat je jong en wild was :P verholpen, en t word geen msn toestand
En waarom niet als je 20 bent en 25 bent? (Zijn ook verschillende levensfasen)
Buiten dit: Hoe wil je controleren hoe oud iemand is? Misschien ben ik wel 15 in plaats van de leeftijd die er staat.... :P

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
mja... MSN is echt erg... IEDERE dag minstens 5 verschillende displaynames.. alsof et een wedstrijd is om zo anoniem mogelijk te blijven...
maar 1 keer in 18 maanden zou wel moeten kunnen vinnik zoals JvS zei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

gorgi_19 schreef op 09 oktober 2002 @ 13:15:
[...]

En waarom niet als je 20 bent en 25 bent? (Zijn ook verschillende levensfasen)
Buiten dit: Hoe wil je controleren hoe oud iemand is? Misschien ben ik wel 15 in plaats van de leeftijd die er staat.... :P
die leeftijd moet je lekker zelf weten, dat is jouw zorg als je die verkeer invuld

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

1e x? OK. 2e x? Gewoon geld voor vragen: maak vijf euro over tnv GoT, en zet onder mededelingen oude en gewenste nieuwe nick. Indien nieuwe nick niet mogelijk opent een moderator een topic voor je.

Got verdient eraan (en het zijn gewoon geleverde diensten), dokters kunnen een vergoeding voor deze nutteloze verspilling van hun tijd krijgen :) en als iemand elke dag z'n nick verandert levert dat elk jaar een complete server op. Nou ja, ex SCSI-schijven > 4G :{

Originele nick in je profile en klaar ben je.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rataplan schreef op 09 oktober 2002 @ 13:25:
1e x? OK. 2e x? Gewoon geld voor vragen: maak vijf euro over tnv GoT, en zet onder mededelingen oude en gewenste nieuwe nick. Indien nieuwe nick niet mogelijk opent een moderator een topic voor je.

Got verdient eraan (en het zijn gewoon geleverde diensten), dokters kunnen een vergoeding voor deze nutteloze verspilling van hun tijd krijgen :) en als iemand elke dag z'n nick verandert levert dat elk jaar een complete server op. Nou ja, ex SCSI-schijven > 4G :{

Originele nick in je profile en klaar ben je.
5 euro betalen 'bepaalde' mensen veel te gemakkelijk (denk aan tmf-sms gedoe). Laat ze er maar echt voor betalen dan.... 50 Euro of zo.

Ik heb onder andere vanwege dat wisselende gedoe op msn trillian genomen. Het is gewoon zwaar irritant dat gewissel. In het echt kun je je naam toch ook niet zo maar veranderen?

Kies je hier verkeerd kun je hem nog een keer veranderen. Mooi. Kies je (weer) een domme naam, jammer dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Atgast schreef op 09 oktober 2002 @ 13:13:

Er zitten hier ook niet-pubers hoor... als je dit gaat invoeren dan betekent dat dat mensen die zich na hun 18e reggen geen recht hebben op een nickchange. Lekker eerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je heb je nick en die houw je gewoon :)

t wekt alleen verwarring op :(
Pagina: 1