Skat! Skat! Skat!
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Dynamic Discs en je kan inderdaad die dingen op software raid zetten en dan komt alles voor de bakker. Hou er wel rekening mee dat je geen data recovery kan doen op deze manier! Ook de snelheidswinst is niet optimaal.NtT6 schreef op 08 oktober 2002 @ 18:31:
Via Software RAID in Win2k en WinXP schijn je ook partities te kunnen RAID-en, maar ik weet het niet zeker en Microsoft noemt het anders. Iets van Dynamic bla bla bla.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Het is dan wel wat langzamer als hardwarematigNtT6 schreef op 08 oktober 2002 @ 18:31:
Via Software RAID in Win2k en WinXP schijn je ook partities te kunnen RAID-en, maar ik weet het niet zeker en Microsoft noemt het anders. Iets van Dynamic bla bla bla.
Noemt windows het eigenlijk wel raid dan?
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Deze gaat iig dicht, omdat dit met enig uitzoeken wel te vinden is
Dit topic is gesloten.
![]()