Toon posts:

[XP]meer rechten bij beperkte rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik beperkte rechten voor mijn broertje instaleer dan werken er zoals windows vrolijk zegt bepaalde functies niet meer is er een manier om die functies weer te laten werken zonder telkens die rechten op beheerder te zetten ??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Meer rechten uitdelen in gpedit.msc :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

En als hij nu Home Edition heeft??

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:40

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:40:
En als hij nu Home Edition heeft??
hehe dan moet hij dus 'upgraden' naar de Pro Edition...eh..bestaat de HOME edition nog btw?

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

dit ziet er erg bekend uit.
zo heb ik laatst bij iemand een fresh install gedaan van win xp pro, en voor de kids een limited account aangemaakt.
maar helaas werkt windows (msn) messenger dan ook niet!
nu heb ik de pc onderdeel van een domain gemaakt om extra soorten user-groepen te kunnen gebruiken.
misschien dat dit hier ook helpt?
(heb msn hier helaas niet mee aan de praat gekregen dus ik ga ook ff dat voor elkaar krijg als ik dat gpedit.msc bestand edit.)

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:47

mutsje

Certified Prutser

Voor bepaalde applicaties hebben gebruikers Local Rights nodig. Om te kunnen branden moeten ze bijvoorbeeld in de policy (security settins > local policies>security options>> devices:allow to format and eject removable media) rechten hebben om een cd te mogen branden. geld voor veel programma's en dergelijke ook. Power users kunnen installeren/deinstalleren.... bijvoorbeeld..
Pagina: 1