Toon posts:

Lage snelheden bij audio-extractie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Easy CD-DA extractor en mijn LG CRD-8482B 1.00 of Plextor 8432 om mijn cd's te rippen naar mp3's, maar haal maximaal een 6x-snelheid. Dat is toch gek, als de theoretische snelheid van de LG 52x is, en die van de Plextor 32x?

Synchronisatie staat aangevinkt; kan iemand mij verder helpen? Het systeem ligt het niet aan: Thunderbird 700, Asus A7v, 128 Mb intern, 30 GB hdd Ibm Deskstar, matrox millenium 32mb dh.

Verwijderd

Heel normaal h oor, de theroretische snelheid is niet 52X maar voor audio ongeveer 6-8X en voor data stuk of 20X

Als je meer wilt moet je een Kenwood TrueX 72X kopen, 350piek, theroretische snelheid en praktijk voor audio:60X voor data:73X
Die werkt met 8 lasers tegelijk namenlijk, het probleem is dat die 52X alleen aan buitenkant van de disc wordt gehaald...

Verwijderd

Klopt. De DAE (digital audio extraction) capaciteit is veelal trager dan die voor data. Ik haal met m'n dvd speler 12x audio 40x data en 8xdvd. Wat de precieze snelheden zijn verschilt per drive.

Rob

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
maar toch is 6x laag, vooral voor die plextor..
kwestie van de instellingen veranderen, maar die hangen van het programma af..
plextor 32 moet 15-24 x dae doen..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Audio heeft een bagger fout-controle.. Dus tikken merkt die niet op.. Dus het beste is gewoon maximaal 4speed...

Of jullie oortje zijn al zo ver naar de vernieling dat het de kwaliteit niet uitmaakt..

1speed blijft het beste

AKA Rinkel weblog

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 23:35

coldasice

business intelligence

Je merkt bij het rippen van een cd'tje dat hoe verder je op de cd komt....naar de buitenkant....hoe sneller hij wordt...bij mij begint hij bij 7 speed en loopt tot 11 speed...maar ja zoals vermeld in een andere posting haalt die van mij tegewoordig mach 5 richting vuilnisbak

freelance-intelligence.info

Pagina: 1