Ik heb vandaag mijn stand-alone Samsung DVD 511 regiovrij gemaakt (09) via de AB. Nu wist ik via eerdere zoekacties op Google dat deze dvdspeler alleen CD en VCD weergeeft; geen CD-R en CD-RW. Ik kan nu weliswaar DVD's uit andere landen bekijken (vb: bestellen op amazon etc.) maar kan ik nu niet alle overige formaten afspelen? Wat is dan de toegevoegde waarde van het regiovrij maken? Kan ik bijvoorbeeld geen gekopieerde VCD op een CD-R of geripte DVD's afspelen? Wat kan ik nu wel en niet spelen? Iemand een idee of soortgelijke ervaringen?
Uiteraard heb ik eerst de faq (niets over regiovrije DVD's), de search (een paar topics over regiovrije dvd's, niets nuttigs) en google (alleen how to make the Samsung regiovrij) geraadpleegd maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden.
Uiteraard heb ik eerst de faq (niets over regiovrije DVD's), de search (een paar topics over regiovrije dvd's, niets nuttigs) en google (alleen how to make the Samsung regiovrij) geraadpleegd maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden.