[Aankoop] Sitecom Router 202 S4

Pagina: 1
Acties:

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Van de week heb ik een Router besteld bij Alternate, vandaag is die aangekomen maar nu blijkt dat het frontje niet klopt:
http://home.kabelfoon.nl/~mijn/front.JPG

orgineel hoort die er zo uittezien:
http://80.247.198.48/prod...product_id=152&size=small

Wat kan ik nu het beste doen zal ik contact opnemen met Alternate of Sitecom ? en moet ik dan verzendkosten betalen ? (want dat ding koste toch zo'n € 80,-)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
als het goed is eerst met alternate, laat hun maar met een oplossing komen, maareh, uiterlijk boeidn toch niet? als het maar werkt :z

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Weetje zeker dat je niet toevallig net een ouder of nieuwer type hebt? Ik zou eerst overwegen of je wel voor een frontje een ding wil terug brengen, als hij het doet zou ik het namelijk niet doen. Kost veelste veel rompslomp.

Verwijderd

Ik heb dezelfde, maar wel met het originele frontje, het klopt dus niet. Je moet gewoon bij alternate gaan zeiken dat je een verkeerd type hebt gekregen en wil omruilen. Alternate kan dat gewoon bij Pirox (de leverancier van Sitecom spullen) rma sturen, en dan moeten hun dat maar regelen!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Icey schreef op 08 oktober 2002 @ 17:28:
als het goed is eerst met alternate, laat hun maar met een oplossing komen, maareh, uiterlijk boeidn toch niet? als het maar werkt :z
Ja maar toch vindt ik het er zelf niet zo uitzien....
LopeZ schreef op 08 oktober 2002 @ 17:30:
Weetje zeker dat je niet toevallig net een ouder of nieuwer type hebt? Ik zou eerst overwegen of je wel voor een frontje een ding wil terug brengen, als hij het doet zou ik het namelijk niet doen. Kost veelste veel rompslomp.
Een vriend van me heeft dezelfde besteld en die heeft wel een goed frontje dus het ligt niet in de versie.....

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 17:33:
Ik heb dezelfde, maar wel met het originele frontje, het klopt dus niet. Je moet gewoon bij alternate gaan zeiken dat je een verkeerd type hebt gekregen en wil omruilen. Alternate kan dat gewoon bij Pirox (de leverancier van Sitecom spullen) rma sturen, en dan moeten hun dat maar regelen!
Ok zal ik doen, helaas is alternate al dicht dus morgen maar ff gaan zeiken

THnx voor de tips
Pagina: 1