Toon posts:

Toshiba DVD speler werkt maar voor 90%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De dvd speler werkt goed hij kan bestanden van cd naar harddisk zetten hij kan een autorun doen en bij spelletjes geeft ie ook gewoon geluid maar als ik een muziek cd probeer te draaien doet ie enkele nummers wel en een hele hoop niet.
Terwijl me brander wel gewoon alle muziek afspeelt, ik heb het getest met een orginele muziek cd en een gebrande muziek cd bijde het zelfde resultaat ik draai win XP pro wie weet raad.

Alvast bedankt,

MD

Verwijderd

Misschien zit je audiokabel niet helemaal goed :? En waar wil je de cd mee afspelen? Met een ander programma heb je ook problemen?
offtopic:
Leuk icoon heb je...

Verwijderd

Topicstarter
Alle kabels zijn prima aangesloten en als ik het met winamp 3.0 probeer gebeurt hetzelfde.

Alvast bedankt,

MD

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt niemand die raad weet???????

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Als je eens kijkt of er een firmware update is voor je DVD speler.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Bij ide dvd spelers hoef je geen drivers te installeren dat doet windows zelf en op de site van toshiba is ook niks te vinden of dit probleem dus ik hoop dat iemand nog ideën heeft.

Alvast bedankt,

MD

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Slaat hij stukken over in een nummer ?, want dan is gewoon de lens vies en moet hij schoongemaakt worden.
En als je met een programma een iso maakt van een muziek cd geeft hij dan errors ?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Hij slaat geen stukken over maar complete nummers en hoe maak hem schoon

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Welk Toshiba DVD typenummer heb je?
Ik heb namelijk type SD-M1502 en bij mij draait hij goed muziek CD's.
En draai ook winXP pro.

- Mijn PC -

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de SD-M1202 het is al een oudje maar in het begin 5 jaar terug deed ie alles tot 4maanden terug toen deed ie ene niks meer ik heb hem er toen uitgehaalt en een gewonen cd-rom speler er in gezet maar 3 dagen terug heb ik de dvd speler er weer terug ingezet en hij doet alles weer behalve dan die muziek cd's voor de rest alles wat je je kan bedenken.
Pagina: 1