Hoi,
Kent er hier nog iemand een bedrijf of consument die nog veel moederborden verkoopt met ISA sloten?
Ik weet niet of hier op GOT, het de beste plek is om te zoeken, maar ik kan geen bedrijven meer vinden die nog consumenten moederborden verkopen met deze configuratie. Je hebt nog wel industrieele moederborden die deze configuratie hebben, maar ik ben opzoek naar de consumenten moederborden met deze opties.
Helaas is in de "Refurbishments & Overstock" afdeling van pricewatch ook niets meer in deze catagorie te koop.
De configuratie mogelijkheden van de moederborden:
Geschikt voor: Intel processor.
Liefst met Intel Chipset.
Merk: liefst Asus
Type moederborden: Socket 7 / super socket 7/ Slot 1 (geen 486 of verder terug)
Moederborden met 2,3 of 4 ISA sloten en 2/3/4 PCI sloten en/ of AGP
De moederborden moeten mininaal 2 ISA sloten hebben...
Ik kan er nog veel gebruiken 20, of meer?
Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen. Thkz
Kent er hier nog iemand een bedrijf of consument die nog veel moederborden verkoopt met ISA sloten?
Ik weet niet of hier op GOT, het de beste plek is om te zoeken, maar ik kan geen bedrijven meer vinden die nog consumenten moederborden verkopen met deze configuratie. Je hebt nog wel industrieele moederborden die deze configuratie hebben, maar ik ben opzoek naar de consumenten moederborden met deze opties.
Helaas is in de "Refurbishments & Overstock" afdeling van pricewatch ook niets meer in deze catagorie te koop.
De configuratie mogelijkheden van de moederborden:
Geschikt voor: Intel processor.
Liefst met Intel Chipset.
Merk: liefst Asus
Type moederborden: Socket 7 / super socket 7/ Slot 1 (geen 486 of verder terug)
Moederborden met 2,3 of 4 ISA sloten en 2/3/4 PCI sloten en/ of AGP
De moederborden moeten mininaal 2 ISA sloten hebben...
Ik kan er nog veel gebruiken 20, of meer?
Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen. Thkz
[ Voor 0% gewijzigd door Psychostase op 08-10-2002 17:04 . Reden: type ]