Moederborden met ISA sloten

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoi,

Kent er hier nog iemand een bedrijf of consument die nog veel moederborden verkoopt met ISA sloten?

Ik weet niet of hier op GOT, het de beste plek is om te zoeken, maar ik kan geen bedrijven meer vinden die nog consumenten moederborden verkopen met deze configuratie. Je hebt nog wel industrieele moederborden die deze configuratie hebben, maar ik ben opzoek naar de consumenten moederborden met deze opties.

Helaas is in de "Refurbishments & Overstock" afdeling van pricewatch ook niets meer in deze catagorie te koop.

De configuratie mogelijkheden van de moederborden:
Geschikt voor: Intel processor.
Liefst met Intel Chipset.
Merk: liefst Asus
Type moederborden: Socket 7 / super socket 7/ Slot 1 (geen 486 of verder terug)

Moederborden met 2,3 of 4 ISA sloten en 2/3/4 PCI sloten en/ of AGP

De moederborden moeten mininaal 2 ISA sloten hebben...
Ik kan er nog veel gebruiken 20, of meer?

Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen. Thkz

[ Voor 0% gewijzigd door Psychostase op 08-10-2002 17:04 . Reden: type ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Lijkt me sterk dat in de pricewatch (hiero: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/47) geen mobo's met isa staan (hint: zoek eens op "bx").

Kijk eens op de sites van mobobouwers, zoek een mobo met isa en kijk eens of die in de pricewatch staat. Gegarandeerd dat je dan je mobos vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.infobusiness.nl

Maar jij hebt dus echt niet gezocht beste jongen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:15
BX borden te over die aan jouw eisen voldoen: én ISA én Slot 1. Probleem is dat ze niet meer gemaakt worden dus voor 2e hands spul kijken in Vraag&Aanbod en andere veilingsite's zou ik zeggen. Was een poos terug ook een topic over en de topicstarter moest per se nieuwe borden hebben, dat wordt lastig (ter vergelijk, probeer maar eens een nieuwe 2CV te vinden :+ ). En aangezien we hier geen zoeksite zijn voor dit soort zaken doe ik 'm dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.